hou je bek langharige beftekkelquote:Op zondag 1 januari 2017 01:27 schreef Der_Mann het volgende:
haal me godverdomme eindelijk eens uit je sig kale gek
Crewbash trquote:Op zondag 1 januari 2017 01:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt je aan een voorbeeldfunctie te houden als crewlid, tintin
rustig poekie spekkie zwarte lippenstift zo niet uitquote:Op zondag 1 januari 2017 01:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit je nu godverdomme een stripheld als gebash te zien
ben je helemaal besodekoekerd
een paar huizen verder zitten ze keihard nederlandse aarsmuziek te draaien en mee te zingen DUS VRAAG ME NIET OM RUSTIG TE ZIJNquote:Op zondag 1 januari 2017 01:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
rustig poekie spekkie zwarte lippenstift zo niet uit
Neem een valiumquote:Op zondag 1 januari 2017 01:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een paar huizen verder zitten ze keihard nederlandse aarsmuziek te draaien en mee te zingen DUS VRAAG ME NIET OM RUSTIG TE ZIJN
Zegt niks. Ken zelfs Groningers en Bredanaren die OK zijn. Sterker, zelfs Vlissingnaren en Maastrichters. Zegt helemaal niks.quote:Op zondag 1 januari 2017 01:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deze uitspraak heb je niet zelf verzonnen, Der_Mann. Die heb je van mij.
Luv yer tits. Wnr weer neuken?quote:Op zondag 1 januari 2017 01:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Zegt niks. Ken zelfs Groningers en Bredanaren die OK zijn. Sterker, zelfs Vlissingnaren en Maastrichters. Zegt helemaal niks.
Als je maar blank bent.
Ongetrouwde pegster! Ik ga je met een bierflesje neuqen zoals in het leger. Je eerst lamvoeren en dan op de bar het flesje erin.quote:
50 cent per quote. Te betalen aan Danny.quote:Op zondag 1 januari 2017 01:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ongetrouwde pegster! Ik ga je met een bierflesje neuqen zoals in het leger. Je eerst lamvoeren en dan op de bar het flesje erin.
Laat je palen dan door grote negers, stuk of tien.quote:Op zondag 1 januari 2017 01:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
50 cent per quote. Te betalen aan Danny.
Wilt U even wat vriendelijker doen?quote:Op zondag 1 januari 2017 01:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Laat je palen dan door grote negers, stuk of tien.
Dat bepaal ik zelf wel. En als dat je niet bevalt dan log je maar uit, en dat geldt voor meerdere hier.quote:Op zondag 1 januari 2017 01:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wilt U even wat vriendelijker doen?
Dank U wel.
Poekie, perenbek, gvd. Nou nou wat een gemis.quote:Op zondag 1 januari 2017 01:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. En als dat je niet bevalt dan log je maar uit, en dat geldt voor meerdere hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |