JAMAAR ISSIE OOK GOED NAT?!?!?!?!quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:37 schreef livelink het volgende:
Nuttige tips hier. Bier ligt inmiddels in de vriezer in theedoek.
Wel een natte theedoek he?quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:37 schreef livelink het volgende:
Nuttige tips hier. Bier ligt inmiddels in de vriezer in theedoek.
de top tweeduishontquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb hier alleen een hont liggen en die is te oud om zoiets aan te leren
jepquote:
Godverdomme!quote:
ik heb onlangs ook gevreesd voor een kratje bier in de schuurquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:37 schreef just me het volgende:
[..]
jep
kratje bier te lang in de auto laten staan als het vriest is ook geen goed idee
Ach, dit nummer kan mij inmiddels gestolen wordenquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:38 schreef zoem het volgende:
Die kutwensen door de intro van Toto. Verdomme zeg
Ja, nou ga ik twijfelen. Was wel nat, maar goed nat?quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
JAMAAR ISSIE OOK GOED NAT?!?!?!?!
niks mis met trouwen, als je het maar met de juiste doetquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
Robert, sukkel... ga niet trouwen... DOE HET NIET!!
Ik gebruikte vroeger altijd de dakgoot om mijn bier koud te houden in de winterquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb onlangs ook gevreesd voor een kratje bier in de schuur
quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
niks mis met trouwen, als je het maar met de juiste doet
Welke dan.quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:39 schreef Pino112 het volgende:
Totogoden. Desalniettemin niet de beste van ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |