het lied knapte er enorm van op, vond ik.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:37 schreef livelink het volgende:
Ook nog het café erbij. Stop daar eens mee.
De Sien?quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Groot gelijk. We waren een keer op een kermis in Tilburg (nee niet die hele grote) en toen trad Sieneke op. MIjn broer was er bij met zijn toen nog kleine kinderen. HIj heeft volgens mij het wereldrecord rennen met buggy verbeterd
quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
Dan zit je in de auto... zing je gewoon Adèle mee.![]()
![]()
![]()
Ik ben weer terug!
quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
Ik ben weer terug!
dit keer wel betaald ?quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
Ik ben weer terug!
die is toch niet zo lang dood?quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
De troefkaart van Thé Lau heeft nu ook al 3 jaar succes he?
dat weet niemand hierquote:Op zaterdag 31 december 2016 14:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hoeveel stemmen heeft een nummer nodig om in de Top2000 terecht te komen? Op de top 10 van meest op gestemde platen van de leeftijdsgroep 80-90 jarigen kwam We'll meet again voor op de 8e of 9e plek, maar die staat niet eens in de lijst. TWEEDUIZEND NUMMERS.
Dus oprechte vraag; iemand een idee hoevaak er moet worden gestemd om een nummer 2000-positie te halen?
quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:39 schreef djenneke het volgende:
Mijn oliebollen komen terug naar boven.
Hij was natuurlijk wel al terminaalquote:
2015quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind eigenlijk dat deze man juist niet kan zingen...
2014 was het bekend dat ie dood ging, 2015 overleden, en nu 2016 = 3 jaar.quote:
Dit is geen best uur nee, de kamer ligt helemaal onder hierquote:Op zaterdag 31 december 2016 14:39 schreef djenneke het volgende:
juni, 23 om precies te zijnquote:
he lekker, kan je er nog een keer van genietenquote:Op zaterdag 31 december 2016 14:39 schreef djenneke het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is geen best uur nee, de kamer ligt helemaal onder hier
je had toch gisteren of eergisteren een opmerking dat je de boodschappen had meegenomenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:40 schreef Bos81 het volgende:
En ik hef mijn glas op jullie gezondheid
Ik heb alleen Lennon op gehaald. Daar hoefde ik niet voor te betalen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:40 schreef just me het volgende:
[..]
je had toch gisteren of eergisteren een opmerking dat je de boodschappen had meegenomen
het volgende valt ook tegen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is geen best uur nee, de kamer ligt helemaal onder hier
Mooi. Vuurwerktechnisch was het een slecht moment welquote:Op zaterdag 31 december 2016 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een goed wandelmoment gekozen.Buiten 2 Beatleliedjes heb ik sinds jij weg bent niks goeds gehoord zowat
Nee, gewoon alles op.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:41 schreef houdjemond het volgende:
Ik moet straks nog de winkel in, zal wel massahysterie zijn zeker
Grace is een prachtig album hoorquote:
Wordt alleen maar erger helaasquote:Op zaterdag 31 december 2016 14:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mooi. Vuurwerktechnisch was het een slecht moment wel
Ook een broodje zalm?quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:41 schreef Diaan73 het volgende:
En nu hoef ik niet meer weg, ik kan alcohol gaan drinken.![]()
maar eerst even een broodje eten.
Dat was echt een priceless faal van De Telegraaf.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb alleen Lennon op gehaald. Daar hoefde ik niet voor te betalen.
Nee broodje met hagelslag en roomboter. Gisteren wel broodje met tonijn gehad. Vanavond wraps met zalm.quote:
Ik hoor John Cale niet..quote:
je hebt ook vuurwerk gekochtquote:Op zaterdag 31 december 2016 14:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb alleen Lennon op gehaald. Daar hoefde ik niet voor te betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |