abonnement Unibet Coolblue
pi_167783130


Status: Inwoner
Naam: Rob
Leeftijd: 46 jaar
Beroep: Huurbaas


quote:
Alles over Rob
Rob is 46 jaar, vrijgezel en woont in Broek op Langedijk. Hij heeft achttien jaar in de financiële sector gewerkt, waarvan hij elf jaar eigenaar is geweest van een financieel adviesbureau. Op dit moment is hij huurbaas van verschillende panden.

In Utopia wil Rob orde op zaken gaan stellen. “Ik vind dat de Utopianen nu maar wat aanmodderen. Het zijn allemaal grote ego’s en waarom? Geen idee! Ze moeten samenwerken en doorpakken met hun ideeën. Dat ga ik ze leren.” Hij vindt ook dat de Utopianen niet realistisch kijken naar bepaalde zaken. Hij vindt het belachelijk dat wanneer er een ruzie is geweest iedereen elkaar binnen de kortste tijd weer in de armen valt. “Ik wil juist de onderste steen boven halen en mensen aanspreken op hun verantwoordelijkheden.” Hij gaat geen discussies uit de weg.

Rob is een harde werker, een aanpakker en zegt alles te kunnen. In Utopia wil hij sporten en een gezonde leefstijl op de kaart zetten. Hij vindt het belangrijk om er fit uit te zien en sport daarom 2,5 uur per dag. Hij wil er voor zorgen dat de Utopianen fit worden en er gezond uit zien. Hier wil hij ook zijn geld mee verdienen. Bezoekers kunnen langskomen om door hem getraind te worden. Ook wil hij workshops organiseren voor kinderen, om hen zodoende, op spelenderwijs, te informeren over gezonde voeding.

Utopia is voor Rob geslaagd, wanneer alle Utopianen weten wat samenwerken is en de BV een ton op de bank heeft staan, zodat er een grote geldprijs te winnen is voor de Utopiaan van het jaar 2017.
Bron: Talpa
SOONY
pi_167791572
SOONY
  woensdag 4 januari 2017 @ 10:40:17 #3
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_167873752
Rob is gewoon een topper, eindelijk een leuke man voor Utopia *O* *O*
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_167893812
Het telkens aan de neus zitten is geen teken van oprechtheid



afb markvanrinsum
  donderdag 5 januari 2017 @ 14:55:47 #5
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_167902343
zo'n leuke man, en een echte utopiaan :), niet zo'n inhalige hebberige fake utopiaan zoals Gina :+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_168018910
Leipe shit ouwe
  donderdag 19 januari 2017 @ 15:53:44 #7
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_168269628
ik neem mijn eerdere woorden terug over hem, wat een griezel is hij, robbo :r
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  zaterdag 11 maart 2017 @ 05:18:07 #8
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_169427060
heb nog nooit zo vaak een naakte vent gezien, hij is bloter dan elke vrouw ooit in Utopia, hij is echt fokking eng

CREEP!
pi_169710397
:W

Faalhaas
Cap made by : Geenfrietmaarpatat ^O^
If the spell won't kill you, your ego does
pi_169868606
OpaPisPoenie

cappie van Stoney
If the spell won't kill you, your ego does
pi_170499330
























TEAM BAKSTEEN
pi_170932474
Informatie van een vroegere buurvrouw van Rob:

Heb Rob gesproken. Hij zei dat hij het geweldig vond in Utopia. Maar dat hij Jessie niet langer trekt en dat de voornaamste reden was.
Hij voelt zich super goed en was bij rtl late night geweest en heeft nu een aanbieding gehad om kinderboeken in te spreken....
Ook heeft John de Mol, volgens zijn zeggen, gezegd dat hij nog nooit iemand heeft meegemaakt die zo'n positieve invloed had en een coupe heeft veroorzaakt in de groep wat het programma ten goede kwam??
Bas vindt hij een narcist en die spoort niet vlgns rob.
Verder werd hij gestalkt door zijn ex tijdens zijn verblijf en heeft John de mol daar politie enz. Opgezet om cyber stalking tegen te gaan...
NU moet elke ex bewoner wekelijks voor praatsessie ( nazorg) naar A'dam gedurende 4mnd. Anders krijg je je inleg niet terug.
Hoop bla bla en hij gelooft nog steeds dat hij het gaat maken in de tv wereld 😁😂
  zondag 14 mei 2017 @ 15:55:21 #13
453676 Dexter1
Altijd Serieus
pi_170938264
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 11:54 schreef Sambalbaai het volgende:
Informatie van een vroegere buurvrouw van Rob:

Heb Rob gesproken. Hij zei dat hij het geweldig vond in Utopia. Maar dat hij Jessie niet langer trekt en dat de voornaamste reden was.
Hij voelt zich super goed en was bij rtl late night geweest en heeft nu een aanbieding gehad om kinderboeken in te spreken....
Ook heeft John de Mol, volgens zijn zeggen, gezegd dat hij nog nooit iemand heeft meegemaakt die zo'n positieve invloed had en een coupe heeft veroorzaakt in de groep wat het programma ten goede kwam??
Bas vindt hij een narcist en die spoort niet vlgns rob.
Verder werd hij gestalkt door zijn ex tijdens zijn verblijf en heeft John de mol daar politie enz. Opgezet om cyber stalking tegen te gaan...
NU moet elke ex bewoner wekelijks voor praatsessie ( nazorg) naar A'dam gedurende 4mnd. Anders krijg je je inleg niet terug.
Hoop bla bla en hij gelooft nog steeds dat hij het gaat maken in de tv wereld 😁😂
Is Rob bij RTL Late Night geweest ?
  zondag 14 mei 2017 @ 20:09:59 #14
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_170944665
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 11:54 schreef Sambalbaai het volgende:
Informatie van een vroegere buurvrouw van Rob:

Heb Rob gesproken. Hij zei dat hij het geweldig vond in Utopia. Maar dat hij Jessie niet langer trekt en dat de voornaamste reden was.
Hij voelt zich super goed en was bij rtl late night geweest en heeft nu een aanbieding gehad om kinderboeken in te spreken....
Ook heeft John de Mol, volgens zijn zeggen, gezegd dat hij nog nooit iemand heeft meegemaakt die zo'n positieve invloed had en een coupe heeft veroorzaakt in de groep wat het programma ten goede kwam??
Bas vindt hij een narcist en die spoort niet vlgns rob.
Verder werd hij gestalkt door zijn ex tijdens zijn verblijf en heeft John de mol daar politie enz. Opgezet om cyber stalking tegen te gaan...
NU moet elke ex bewoner wekelijks voor praatsessie ( nazorg) naar A'dam gedurende 4mnd. Anders krijg je je inleg niet terug.
Hoop bla bla en hij gelooft nog steeds dat hij het gaat maken in de tv wereld 😁😂
Ik geloof niet dat Bas een narcist is maar denk dat Rob er zelf eentje is.
To BG or not to BG!
pi_170944690
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 15:55 schreef Dexter1 het volgende:

[..]

Is Rob bij RTL Late Night geweest ?
Ik weet het niet, kan het niet terugvinden. :N
pi_170944710
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 20:09 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat Bas een narcist is maar denk dat Rob er zelf eentje is.
Ik denk dat hij vooral heel onzeker is, maar zichzelf overschreeuwt. :Y
  zondag 14 mei 2017 @ 20:12:30 #17
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_170944751
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 20:11 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik denk dat hij vooral heel onzeker is, maar zichzelf overschreeuwt. :Y
Je bedoelt Rob toch?

Ja, maar om Bas de narcistenkaart toe te spelen lijkt me spiegelen...
To BG or not to BG!
pi_170944852
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 20:12 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Je bedoelt Rob toch?

Ja, maar om Bas de narcistenkaart toe te spelen lijkt me spiegelen...
Ja, ik bedoel Rob. :Y
  zondag 14 mei 2017 @ 20:54:19 #19
453676 Dexter1
Altijd Serieus
pi_170945904
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 20:10 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik weet het niet, kan het niet terugvinden. :N
Dit is gewoon fake nieuws daaaaag schaaaat
  zondag 14 mei 2017 @ 21:07:18 #20
429367 DKUp
ON TOUR
pi_170946357
Ik geloof vrij weinig van het verhaal.
SOONY
pi_173695510
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')