Fansquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:54 schreef just me het volgende:
[..]
ik ging gisteren zelfs zijn fijne coldplay-gifjes missen
Nee, maar waarom zou er iets van de jaren '00 bovenin moeten?quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Welke muziek van de jaren '00 had je liever gezien bovenin? Toch geen Adele hoop ik?
Ja! Zonder hem was het 's nachts een stuk saaier hier.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind OscarMopperkont juist een sterke topictoevoeging dit jaar
Wat een waarheidquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:55 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar waarom zou er iets van de jaren '00 bovenin moeten?
WBquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:54 schreef Zorro het volgende:
Zo, ik ben er weer.
Hurricane heerlijk in de auto gehoord op standje "Starten hoeft niet, hij dreunt zo ook wel vooruit", wat een feest
Nog meer fansquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja! Zonder hem was het 's nachts een stuk saaier hier.
Dan weet je dat het jaar echt bijna voorbij is..quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:54 schreef Ferdo het volgende:
En we zijn al bij de tweecijfernoteringen.
ja alleen post ie wat veel... niet bij te houden die man.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind OscarMopperkont juist een sterke topictoevoeging dit jaar
quote:
een pak wat?quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:55 schreef Lamabal het volgende:
Gufferdumme. Ik wil een pak openen maar het lipje breekt af. #Haat
Ik herinner me je uit de Pokémon topics. Daar vond je ook alles altijd kut.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Elk topic? Stalk je mij ofzo
En coldplay zuigt gewoon eendeneieren
quote:
Ik pink een traantje wegquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:55 schreef Piranjavisje het volgende:
[..]
Dan weet je dat het jaar echt bijna voorbij is..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |