abonnement Unibet Coolblue
pi_167775379
Beste FOK!kers,

Mijn vriendin was dinsdag komen slapen tot donderdag, maar had haar anticonceptiepil thuis laten liggen, ze zat op 1,5 e week.

Nu hadden we nog dezelfde pillen in huis alleen met een lagere dosering, twee dokters opgebeld en die zeiden dat het in principe gewoon de normale bescherming zou moeten bieden, ze is donderdag naar huis gegaan en heeft gisterochtend de normale dosering weer geslikt, en gisteravond hebben we de het gedaan (zonder extra voorbehoedsmiddelen)

Ze slikt al 3 jaar achter elkaar de pil, en is nooit opgehouden behalve in haar stopweek. Is de kans op een eisprong dan groot?

Heeft iemand anders ook wel eens tijdelijk een lagere dosering geslikt? Of is het ook wel eens iemand gebeurt?

Alvast bedankt
pi_167775408
Gefeliciteerd!
pi_167775459
Niks aan de hand
Ze kan alleen zwanger raken als jullie neuken en dat is b ahhhwww. .
pi_167776634
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 09:36 schreef BergGeit95 het volgende:
Beste FOK!kers,

Mijn vriendin was dinsdag komen slapen tot donderdag, maar had haar anticonceptiepil thuis laten liggen, ze zat op 1,5 e week.

Nu hadden we nog dezelfde pillen in huis alleen met een lagere dosering, twee dokters opgebeld en die zeiden dat het in principe gewoon de normale bescherming zou moeten bieden, ze is donderdag naar huis gegaan en heeft gisterochtend de normale dosering weer geslikt, en gisteravond hebben we de het gedaan (zonder extra voorbehoedsmiddelen)

Ze slikt al 3 jaar achter elkaar de pil, en is nooit opgehouden behalve in haar stopweek. Is de kans op een eisprong dan groot?

Heeft iemand anders ook wel eens tijdelijk een lagere dosering geslikt? Of is het ook wel eens iemand gebeurt?

Alvast bedankt
Het is goed datje vriendin heeft doorgeslikt ondanks dat het een lagere dosering is. Maar wat ik niet snap is dat je dan sex gaat hebben zonder extra voorbehoedsmiddel, dat vind ik echt behoorlijk stom en onverantwoordelijk.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_167785988
De het gedaan? Hebben jullie een onzijdig huisdier of wat moet ik hier uit halen?
pi_167786251
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 09:38 schreef loni55 het volgende:
Gefeliciteerd!
pi_167786540
Als je bent klaargekomen tijdens de het, is de kans erg groot dat ze zwanger is ! Gefeliciteerd :-)
pi_167788375
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 09:36 schreef BergGeit95 het volgende:
Heeft iemand anders ook wel eens tijdelijk een lagere dosering geslikt? Of is het ook wel eens iemand gebeurt?
Mijn vriendin slikt meestal alles, maar dat is nadat we de het gedaan hebben.
  zaterdag 31 december 2016 @ 16:37:45 #9
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_167788828
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 09:36 schreef BergGeit95 het volgende:
Beste FOK!kers,

Mijn vriendin was dinsdag komen slapen tot donderdag, maar had haar anticonceptiepil thuis laten liggen, ze zat op 1,5 e week.

Nu hadden we nog dezelfde pillen in huis alleen met een lagere dosering, twee dokters opgebeld en die zeiden dat het in principe gewoon de normale bescherming zou moeten bieden, ze is donderdag naar huis gegaan en heeft gisterochtend de normale dosering weer geslikt, en gisteravond hebben we de het gedaan (zonder extra voorbehoedsmiddelen)

Ze slikt al 3 jaar achter elkaar de pil, en is nooit opgehouden behalve in haar stopweek. Is de kans op een eisprong dan groot?

Heeft iemand anders ook wel eens tijdelijk een lagere dosering geslikt? Of is het ook wel eens iemand gebeurt?

Alvast bedankt
twee dokters zijn wat betrouwbaarder dan fok denk je niet ;).
dus geen zorgen maken dan :).

Ik zou ook geen zinnig antwoord kunnen geven, omdat ik niet begrijp welke pil een lagere dosering heeft? Je hebt wel de minipil, maar daar zitten andere hormonen in.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_167789350
Als je drie jaar lang doorslikt en dan twee dagen niet kan je echt niet zwanger raken. Kan ook niet in je normale stopweek dus nu al helemaal niet. En dan is ze nog niet eens helemaal 'pil-vrij' gegaan, maar een lagere dosering.
  zaterdag 31 december 2016 @ 16:53:42 #11
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_167789439
Gefeliciteerd, BergGeit95!!!
inb4 troll. Geiten hebben altijd onbeschermd seks. O.a. Erdogan.
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_167790435
Laat jij even weten wat het geworden is?

A Jongen
B Meisje
C een Keutel.
  zaterdag 31 december 2016 @ 18:16:24 #13
314007 Digi_Djeff
Better Call Saul!
pi_167792025
Gebruik dan ook gewoon nog even een condoom als extra of is dat niet cool ofzo :')?
  zaterdag 31 december 2016 @ 21:27:01 #14
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_167796670
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 15:37 schreef hengheng het volgende:
Als je bent klaargekomen tijdens de het, is de kans erg groot dat ze zwanger is ! Gefeliciteerd :-)
De kans is niet erg groot, maar het feit dat ze het risico nemen is super stom
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_167796765
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 16:51 schreef Swlabr het volgende:
Als je drie jaar lang doorslikt en dan twee dagen niet kan je echt niet zwanger raken. Kan ook niet in je normale stopweek dus nu al helemaal niet. En dan is ze nog niet eens helemaal 'pil-vrij' gegaan, maar een lagere dosering.
Onzin, je kunt altijd zwanger raken.
pi_167796813
Gefeliciteerd.
Wat hoop je dat het wordt, jongen of meisje?
pi_167797983
Zou die nu nog wel zin hebben om de liefde te bedrijven?

Alleen die spanning al, ik als het kan doe er nog een schepje bovenop, dan zal hem de zin wel vergaan!
pi_167810073
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 21:31 schreef vaduz het volgende:

[..]

Onzin, je kunt altijd zwanger raken.
Tijdens je stopweek ben je gewoon veilig, zeven dagen lang. De pil is absoluut veilig, ze lijkt in de statistieken 0,01% onveilig door vrouwen die de pil foutief gebruiken. Door de pil hen zwanger worden KAN NIET. 100% niet. De statistieken zijn foutief door verkeerd slikken en 'per ongeluk expres' de pil niet slikken om de man erin te luizen.
pi_167810120
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 16:59 schreef Swlabr het volgende:

[..]

Tijdens je stopweek ben je gewoon veilig, zeven dagen lang. De pil is absoluut veilig, ze lijkt in de statistieken 0,01% onveilig door vrouwen die de pil foutief gebruiken. Door de pil hen zwanger worden KAN NIET. 100% niet. De statistieken zijn foutief door verkeerd slikken en 'per ongeluk expres' de pil niet slikken om de man erin te luizen.
En wat als men aan die dauer scheisse isst?
pi_167810139
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 17:02 schreef john2406 het volgende:

[..]

En wat als men aan die dauer scheisse isst?
Dat valt onder foutief slikken.
pi_167810160
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 17:03 schreef Swlabr het volgende:

[..]

Dat valt onder foutief slikken.
Nee valt het niet onder onder alle omstandigheden bijsluiter lezen,daar valt het onder!

En niet vooraf dat ding is veilig roepen, niet een ieder is helder van geest!
pi_167810741
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 17:05 schreef john2406 het volgende:

[..]

Nee valt het niet onder onder alle omstandigheden bijsluiter lezen,daar valt het onder!

En niet vooraf dat ding is veilig roepen, niet een ieder is helder van geest!
:|W Hersenen eruit geknald gisteravond? De pil is WEL veilig, dat sommige vrouwen te dom zijn om een pil te slikken doet niks af aan de kwaliteit van de pil.
pi_167810766
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 17:35 schreef Swlabr het volgende:

[..]

:|W Hersenen eruit geknald gisteravond? De pil is WEL veilig, dat sommige vrouwen te dom zijn om een pil te slikken doet niks af aan de kwaliteit van de pil.
Neem jij een zetpil of zet jij die?

En lach niet ik heb het al gehoord en gezien dat iemand hem nam!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2017 17:37:37 ]
pi_167822418
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 16:59 schreef Swlabr het volgende:

[..]

Tijdens je stopweek ben je gewoon veilig, zeven dagen lang. De pil is absoluut veilig, ze lijkt in de statistieken 0,01% onveilig door vrouwen die de pil foutief gebruiken. Door de pil hen zwanger worden KAN NIET. 100% niet. De statistieken zijn foutief door verkeerd slikken en 'per ongeluk expres' de pil niet slikken om de man erin te luizen.
Ow oke......
Vertel dat even tegen mijn zoon.
Toen ik een andere pil kreeg na de bevalling van onze oudste (oktober 2011 geboren) ging dat niet echt lekker.
Ik slikte hem trouw maar tadaaaaaaaaa!
13-01-2014 kwam toch een baby die er volgens jou niet kan zijn omdat ik de pil slikte.
Niet elke pil soort is hetzelfde en niet elke vrouw reageert er hetzelfde op.
En dan zoek je maar eens even op ervaringen van de vervanger van de Microgynon 30.
Ben niet de enige....
pi_167822800
Jezus ik hoop toch echt dat die artsen gelijk hebben want dit gaat de staat weer een hoop een geld kosten.

A de pil vergeten als je niet thuis slaapt

B 2 artsen bellen voor een simpele vraag.

C Dan de het doen, on het vervolgens niet te vertrouwen.

Serieus er gaat echt wat mis op dat PRO onderwijs.
pi_167822804
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 16:59 schreef Swlabr het volgende:

[..]

Tijdens je stopweek ben je gewoon veilig, zeven dagen lang. De pil is absoluut veilig, ze lijkt in de statistieken 0,01% onveilig door vrouwen die de pil foutief gebruiken. Door de pil hen zwanger worden KAN NIET. 100% niet. De statistieken zijn foutief door verkeerd slikken en 'per ongeluk expres' de pil niet slikken om de man erin te luizen.
Lul koek. Over de stop week. Die week is veilig omdat de eisprong 'nooit' te gelijk kan zijn met de menstruatie.

Ik had ooit een collega die alle soorten pillen, spiraaltjes etc met hormonen heeft gebruikt. Maar ca 4 keer per jaar had zij een bevruchting. Zij was alleen niet in staat om het eitje te laten innestellen.

In normale gevallen is de pil gewoon veilig. Zodra er schpmmelingen zijn in je lijf ivm ziekte, medicijn gebruik ed, en je wilt echt niet zwanger worden, zou ik toch iets meer veiligheid inbouwen.

[ Bericht 25% gewijzigd door Nico987 op 02-01-2017 06:56:58 ]
pi_167824316
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 16:59 schreef Swlabr het volgende:

[..]

Tijdens je stopweek ben je gewoon veilig, zeven dagen lang. De pil is absoluut veilig, ze lijkt in de statistieken 0,01% onveilig door vrouwen die de pil foutief gebruiken. Door de pil hen zwanger worden KAN NIET. 100% niet. De statistieken zijn foutief door verkeerd slikken en 'per ongeluk expres' de pil niet slikken om de man erin te luizen.
Bullshit.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_167826994
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 01:10 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Ow oke......
Vertel dat even tegen mijn zoon.
Toen ik een andere pil kreeg na de bevalling van onze oudste (oktober 2011 geboren) ging dat niet echt lekker.
Ik slikte hem trouw maar tadaaaaaaaaa!
13-01-2014 kwam toch een baby die er volgens jou niet kan zijn omdat ik de pil slikte.
Niet elke pil soort is hetzelfde en niet elke vrouw reageert er hetzelfde op.
En dan zoek je maar eens even op ervaringen van de vervanger van de Microgynon 30.
Ben niet de enige....
Tijdens het wisselen van pil hoor je ook een tijdje extra maatregelen te nemen (lees: rubbertje). Dit is nou exact wat ik bedoel met foutief gebruik en dan roepen dat je door de pil heen zwanger bent geworden.
pi_167829110
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 13:00 schreef Swlabr het volgende:

[..]

Tijdens het wisselen van pil hoor je ook een tijdje extra maatregelen te nemen (lees: rubbertje). Dit is nou exact wat ik bedoel met foutief gebruik en dan roepen dat je door de pil heen zwanger bent geworden.
Euhm....reken eens even.
Kreeg die andere pil in 2011 en mijn jongste is van 2014.
pi_167829579
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 16:59 schreef Swlabr het volgende:

[..]

Tijdens je stopweek ben je gewoon veilig, zeven dagen lang. De pil is absoluut veilig, ze lijkt in de statistieken 0,01% onveilig door vrouwen die de pil foutief gebruiken. Door de pil hen zwanger worden KAN NIET. 100% niet. De statistieken zijn foutief door verkeerd slikken en 'per ongeluk expres' de pil niet slikken om de man erin te luizen.
Bullshit, de pil is 0.05% onveilig en dat is geen statistiek maar bewezen feit.

Daarnaast kun je ook zwanger raken in je stopweek, dat is wel lastiger maar zeker niet onmogelijk. net zoeits als met een condoom, lastig maar niet onmogelijk.
No Guts, No Glory
pi_167829746
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 14:47 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Euhm....reken eens even.
Kreeg die andere pil in 2011 en mijn jongste is van 2014.
Ah sorry, las verkeerd. Welke vervanger heb je gekregen dan?
pi_167829796
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 15:20 schreef Swlabr het volgende:

[..]

Ah sorry, las verkeerd. Welke vervanger heb je gekregen dan?
Ethinylestradiol Levonorgestrel.
pi_167830724
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 15:22 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Ethinylestradiol Levonorgestrel.
Goh, apart. Die werkt dus niet correct volgens jou?
pi_167831584
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 16:07 schreef Swlabr het volgende:

[..]

Goh, apart. Die werkt dus niet correct volgens jou?
Meerdere vrouwen die zwanger raakten of een zeer onregelmatige cyclus hadden.
Ik moest wel de microgynon hebben wegens dubbele eisprong, maar die goedkopere zooi hield dat niet tegen.
pi_167831631
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 16:59 schreef Swlabr het volgende:

[..]

Tijdens je stopweek ben je gewoon veilig, zeven dagen lang. De pil is absoluut veilig, ze lijkt in de statistieken 0,01% onveilig door vrouwen die de pil foutief gebruiken. Door de pil hen zwanger worden KAN NIET. 100% niet. De statistieken zijn foutief door verkeerd slikken en 'per ongeluk expres' de pil niet slikken om de man erin te luizen.
Praat geen poep. Niks is 100%, en zeker de pil niet. Makkelijk om de vrouw maar de schuld te geven (ze slikte niet/deed iets fout), maar de pil is NIET 100% veilig (qua zwangerschap). Punt.
pi_167831695
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 16:37 schreef Angst het volgende:

[..]

twee dokters zijn wat betrouwbaarder dan fok denk je niet ;).
dus geen zorgen maken dan :).

Ik zou ook geen zinnig antwoord kunnen geven, omdat ik niet begrijp welke pil een lagere dosering heeft? Je hebt wel de minipil, maar daar zitten andere hormonen in.
Die dokters weten het natuurlijk niet beter dan de kwaliteitsusers van FOK!... *O*
Whatever...
pi_167831725
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 16:59 schreef Swlabr het volgende:

[..]

Tijdens je stopweek ben je gewoon veilig, zeven dagen lang. De pil is absoluut veilig, ze lijkt in de statistieken 0,01% onveilig door vrouwen die de pil foutief gebruiken. Door de pil hen zwanger worden KAN NIET. 100% niet. De statistieken zijn foutief door verkeerd slikken en 'per ongeluk expres' de pil niet slikken om de man erin te luizen.
Leg uit. En onderbouw aub met wetenschappelijk bewijs.

Tot die tijd: bullshit.
Whatever...
pi_167831789
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 16:46 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Die dokters weten het natuurlijk niet beter dan de kwaliteitsusers van FOK!... *O*
Natuurlijk wel anders had men wel de aftermorning pil voor geschreven wanneer ze belden erheen!

Het gros krijgt het toch niet of zo goed als niet voormekaar dat de baarmoedermond iemands snikkel kussen doet!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2017 16:54:05 ]
pi_167834282
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 16:40 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Meerdere vrouwen die zwanger raakten of een zeer onregelmatige cyclus hadden.
Ik moest wel de microgynon hebben wegens dubbele eisprong, maar die goedkopere zooi hield dat niet tegen.
Aaah. Ik dacht al, heel veel vrouwen slikken die pil. Maar inderdaad die goedkopere versies, ze beweren dat het exact hetzelfde is qua inhoud maar er zijn echt heel veel vrouwen die daar wél verschil in merken. Overigens dan niet in veiligheid, maar qua doorslikken en bijwerkingen.
pi_167834445
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 18:23 schreef Swlabr het volgende:

[..]

Aaah. Ik dacht al, heel veel vrouwen slikken die pil. Maar inderdaad die goedkopere versies, ze beweren dat het exact hetzelfde is qua inhoud maar er zijn echt heel veel vrouwen die daar wél verschil in merken. Overigens dan niet in veiligheid, maar qua doorslikken en bijwerkingen.
Dus de pil is niet 100% veilig, alleen geheel onthouding is dat.
pi_167834613
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 18:30 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Dus de pil is niet 100% veilig, alleen geheel onthouding is dat.
Dat moet ik je nageven, ik weet niet hoe dat zit bij die goedkopere namaakpillen. Ik weet alleen dat die qua bijwerkingen en doorslikken nadelige effecten hebben, hoe het met betrouwbaarheid zit bij die pillen weet ik niet.
pi_167838134
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 16:50 schreef john2406 het volgende:

[..]

Natuurlijk wel anders had men wel de aftermorning pil voor geschreven wanneer ze belden erheen!

Het gros krijgt het toch niet of zo goed als niet voormekaar dat de baarmoedermond iemands snikkel kussen doet!
Ironie. Zoek het eens op in het woordenboek.

En wat is er mis met je zinsbouw?
Whatever...
pi_167848116
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 16:59 schreef Swlabr het volgende:

[..]

Tijdens je stopweek ben je gewoon veilig, zeven dagen lang. De pil is absoluut veilig, ze lijkt in de statistieken 0,01% onveilig door vrouwen die de pil foutief gebruiken. Door de pil hen zwanger worden KAN NIET. 100% niet. De statistieken zijn foutief door verkeerd slikken en 'per ongeluk expres' de pil niet slikken om de man erin te luizen.
BS.. Ik heb mijn pil altijd trouw geslikt elke dag om dezelfde tijd.. Toch werd ik zwanger.. Door de pil heen zwanger worden kan absoluut..

Bij foutief gebruik is de kans op zwangerschap trouwens veel groter dan die 0,01℅ die jij noemt..
pi_167850241
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 18:36 schreef Swlabr het volgende:

[..]

Dat moet ik je nageven, ik weet niet hoe dat zit bij die goedkopere namaakpillen. Ik weet alleen dat die qua bijwerkingen en doorslikken nadelige effecten hebben, hoe het met betrouwbaarheid zit bij die pillen weet ik niet.
Het kan bij elke soort pil, goedkoop of duur.
pi_167852031
Ze rook die avond heel erg lekker en had geen eens parfum op!
Maar toch rook ze lekkerder dan normaal, en daar word je natuurlijk dan ook weer hitsig van.. #sturggles
pi_167861141
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 15:22 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Ethinylestradiol Levonorgestrel.
Deze slikt mijn vriendin dus ook
pi_167862894
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 16:40 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Meerdere vrouwen die zwanger raakten of een zeer onregelmatige cyclus hadden.
Ik moest wel de microgynon hebben wegens dubbele eisprong, maar die goedkopere zooi hield dat niet tegen.
Ethinylestradiol/levonorgestrel is hetzelfde als Microgynon, Microgynon is een merk naam, de werkzame stoffen in Microgynon zijn ethinylestradiol en levonorgestrel.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 21:56:52 #48
463944 SuperWormTim
May the cheese be with you
pi_167866791
Ha! Moet je maar een rubbertje omdoen :')

Ik heb gehoord dat vrouwen lekkerder ruiken als ze een eisprong hebben :')
Do or do not, there is no try
pi_167866881
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 21:56 schreef SuperWormTim het volgende:
Ha! Moet je maar een rubbertje omdoen :')

Ik heb gehoord dat vrouwen lekkerder ruiken als ze een eisprong hebben :')
Dat werkt gewoon niet voor mij.

Je hebt het misschien gehoord, maar het enige wat jij ooit geroken hebt is je rechterhand, vuige zolder proleet :')
pi_167867933
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 21:56 schreef SuperWormTim het volgende:
Ha! Moet je maar een rubbertje omdoen :')

Ik heb gehoord dat vrouwen lekkerder ruiken als ze een eisprong hebben :')
Naar mijn mening zijn deze ook een stuk geiler dan, lijken wel kerels!
Tevens gedurende de zwangerschap, toen kon mijn partner er niet genoeg van krijgen, had niet veel gescheeld of ik had het loodje gelegd!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2017 22:35:34 ]
pi_167869206
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 22:34 schreef john2406 het volgende:

[..]

Naar mijn mening zijn deze ook een stuk geiler dan, lijken wel kerels!
Tevens gedurende de zwangerschap, toen kon mijn partner er niet genoeg van krijgen, had niet veel gescheeld of ik had het loodje gelegd!
Wacht, is het echt zo dat ze lekkerder ruiken? Ze rook een stuk lekkerder dan normaal en ze had inderdaad ook meer zin :o
pi_167869231
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 23:18 schreef BergGeit95 het volgende:

[..]

Wacht, is het echt zo dat ze lekkerder ruiken? Ze rook een stuk lekkerder dan normaal en ze had inderdaad ook meer zin :o
Ruiken doe ik er niet aan doe ik ook niet aan een ei anders zou ik het misschien niet meer willen.
pi_167869742
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 23:18 schreef BergGeit95 het volgende:

[..]

Wacht, is het echt zo dat ze lekkerder ruiken? Ze rook een stuk lekkerder dan normaal en ze had inderdaad ook meer zin :o
Nee!
Dan ruiken ze beter, met andere woorden; het worden net bloedhonden :P
pi_167869871
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 23:44 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Nee!
Dan ruiken ze beter, met andere woorden; het worden net bloedhonden :P
Dan neuken ze niet maar melken ze een man?
pi_167870478
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 23:51 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dan neuken ze niet maar melken ze een man?
_O-
Sommige wellicht wel ja!
pi_167872337
Ze heeft de afgelopen dagen last van sterk verminderde eetlust en hoofdpijn, geen symptomen toch?
  woensdag 4 januari 2017 @ 12:20:22 #57
463944 SuperWormTim
May the cheese be with you
pi_167875414
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 09:01 schreef BergGeit95 het volgende:
Ze heeft de afgelopen dagen last van sterk verminderde eetlust en hoofdpijn, geen symptomen toch?
:')
Do or do not, there is no try
pi_167875571
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 09:01 schreef BergGeit95 het volgende:
Ze heeft de afgelopen dagen last van sterk verminderde eetlust en hoofdpijn, geen symptomen toch?
pi_167878257
Zijn er de eerste dagen symptomen?
pi_167878419
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 14:57 schreef BergGeit95 het volgende:
Zijn er de eerste dagen symptomen?
Ja die heb jij toch al of niet, nog veel de liefde bedreven sindsdien?
pi_167880121
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 15:06 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ja die heb jij toch al of niet, nog veel de liefde bedreven sindsdien?
Nope :(
pi_167892987
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 16:20 schreef BergGeit95 het volgende:

[..]

Nope :(
Waarom niet dan als dan is het toch al geschied en anders zou jij altijd nog kunnen zeggen die wat het krijgt mag het houden?
  Moderator donderdag 5 januari 2017 @ 00:48:37 #63
441859 crew  Lenny77
pi_167893515
Ja, vrouwen ruiken anders tijdens de eisprong en zijn hitsiger.
En nee, je hebt de eerste dagen geen symptomen.
Meestal zelfs de eerste weken niet.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 5 januari 2017 @ 00:58:04 #64
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_167893627
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 15:22 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Ethinylestradiol Levonorgestrel.
Ja hallo, daar zou ik ook zwanger van raken
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 5 januari 2017 @ 08:30:40 #65
463944 SuperWormTim
May the cheese be with you
pi_167895151
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:09 schreef john2406 het volgende:

[..]

Waarom niet dan als dan is het toch al geschied en anders zou jij altijd nog kunnen zeggen die wat het krijgt mag het houden?
Hoe groot is nou de kans dat ze zwanger is? Waarschijnlijk -> 0,1% :')
Do or do not, there is no try
pi_167897851
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 08:30 schreef SuperWormTim het volgende:

[..]

Hoe groot is nou de kans dat ze zwanger is? Waarschijnlijk -> 0,1% :')
Ik acht de kans ook niet groter dan dat, think i'm safe :Y
pi_167897953
Anders download je even een zwangerschapstest-app.

Even over je telefoon plassen en je krijgt direct de uitslag.
pi_167900564
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 08:30 schreef SuperWormTim het volgende:

[..]

Hoe groot is nou de kans dat ze zwanger is? Waarschijnlijk -> 0,1% :')
Waarschijnlijk nog minder.

Wel leuk om de spanning erin te houden TS is geloof ik al geheelonthouder geworden?
pi_167901099
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 13:41 schreef john2406 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk nog minder.

Wel leuk om de spanning erin te houden TS is geloof ik al geheelonthouder geworden?
Nope, ik laat dat rubbertje nog steeds lekker voor wat het is, condooms zijn kut!
pi_167902802
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 14:01 schreef BergGeit95 het volgende:

[..]

Nope, ik laat dat rubbertje nog steeds lekker voor wat het is, condooms zijn kut!
Dan hoef jij ja geen partner dan heb jij aan een condoom toch genoeg!
pi_167903101
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 15:16 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dan hoef jij ja geen partner dan heb jij aan een condoom toch genoeg!
:')
pi_167913448
quote:
2s.gif Op donderdag 5 januari 2017 11:44 schreef machtpen het volgende:
Anders download je even een zwangerschapstest-app.

Even over je telefoon plassen en je krijgt direct de uitslag.
:')
  Moderator donderdag 5 januari 2017 @ 23:10:11 #73
441859 crew  Lenny77
pi_167914775
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 14:01 schreef BergGeit95 het volgende:

[..]

Nope, ik laat dat rubbertje nog steeds lekker voor wat het is, condooms zijn kut!
Nu Ja... Zo een instelling is natuurlijk het recept voor toch een ongeplande zwangerschap ooit.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_167915246
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 14:01 schreef BergGeit95 het volgende:

[..]

Nope, ik laat dat rubbertje nog steeds lekker voor wat het is, condooms zijn kut!
Wat heb je liever: een kind of seks met een condoom?

Als jij niet jouw verantwoordelijkheid wil nemen om een zwangerschap te voorkomen dan accepteer je het risico dat je papa wordt met alle verantwoordelijkheden (voor het kindje zorgen, het kindje opvoeden, het kindje financieel en mentaal ondersteunen, etc.) die bij het papa zijn komen kijken.

Als je (nog) geen papa wil worden dan moet je ervoor zorgen dat je haar niet zwanger maakt. Want op het moment dat ze eenmaal zwanger is, heb jij er geen controle meer over. Als zij besluit om het kindje te houden dan wordt jij papa of jij het nou wil of niet..
pi_167916448
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 23:25 schreef madam-april het volgende:

[..]

Wat heb je liever: een kind of seks met een condoom?

Als jij niet jouw verantwoordelijkheid wil nemen om een zwangerschap te voorkomen dan accepteer je het risico dat je papa wordt met alle verantwoordelijkheden (voor het kindje zorgen, het kindje opvoeden, het kindje financieel en mentaal ondersteunen, etc.) die bij het papa zijn komen kijken.

Als je (nog) geen papa wil worden dan moet je ervoor zorgen dat je haar niet zwanger maakt. Want op het moment dat ze eenmaal zwanger is, heb jij er geen controle meer over. Als zij besluit om het kindje te houden dan wordt jij papa of jij het nou wil of niet..
Ja maar het is zo makkelijk om het bij de vrouw neer te leggen.
Zij kan dan toch ook gewoon zeggen: zonder condoom kom je er niet in. :')
En dan kan de man klagen dat ie geen seks krijgt.
Ja hallo mannen!
Als je geen papa wilt worden gebruik een rubber of leg er een knoop in.
pi_167916965
En welke vrouw wil een befbeurt met condoom?
pi_167918234
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 00:34 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Ja maar het is zo makkelijk om het bij de vrouw neer te leggen.
Zij kan dan toch ook gewoon zeggen: zonder condoom kom je er niet in. :')
En dan kan de man klagen dat ie geen seks krijgt.
Ja hallo mannen!
Als je geen papa wilt worden gebruik een rubber of leg er een knoop in.
We hebben samen besloten het zonder condoom te doen, voor ons beide werkte het gewoon niet. Zij slikt de pil dus dat is veilig genoeg

En ik ben nog jong dus ga echt nog geen knoop in mijn zak laten leggen :')

En ze is geen scharrel, bij scharrels snap ik het nog wel (soa's etc.) condoom is qua anticonceptie ook nooit helemaal veilig, dus dan liever zonder hebben we maar gezegd :Y

[ Bericht 7% gewijzigd door BergGeit95 op 06-01-2017 08:47:15 ]
pi_167918246
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 01:44 schreef john2406 het volgende:
En welke vrouw wil een befbeurt met condoom?
Niemand, that's who! :')
pi_167921183
Gefeliciteerd. Hebben jullie al een naam voor de kleine?

[ Bericht 68% gewijzigd door tovermongooltje64 op 06-01-2017 11:56:42 ]
pi_167922699
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 08:41 schreef BergGeit95 het volgende:

[..]

We hebben samen besloten het zonder condoom te doen
Als ze echter zwanger zou raken dan mag jij niet meer meebeslissen.
pi_167925201
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 09:36 schreef BergGeit95 het volgende:
gisteravond hebben we de het gedaan (zonder extra voorbehoedsmiddelen)
Was het lekker?
pi_167925975
Als het niet lekker zou zijn wie zou het dan nog doen, met dat gedoe achteraf ervan?
pi_167926283
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 18:16 schreef Digi_Djeff het volgende:
Gebruik dan ook gewoon nog even een condoom als extra of is dat niet cool ofzo :')?
Soms zijn mensen dan ook wel hele domme primaten, een rubbertje of desnoods maar een keertje geen sex zou ik denken.
  Moderator vrijdag 6 januari 2017 @ 15:39:16 #84
441859 crew  Lenny77
pi_167926291
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 01:44 schreef john2406 het volgende:
En welke vrouw wil een befbeurt met condoom?
Raak je niet zwanger van, net zo min als van een pijpbeurt dus slechte vergelijking...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_167926316
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 15:39 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Raak je niet zwanger van, net zo min als van een pijpbeurt dus slechte vergelijking...
Dit dus raak jij niet zwanger van maar men kan er wel ziek van worden, de gever dus om maar te noemen, wel de lusten niet de lasten?

Zijn de mannen zo dom of zijn de vrouwen slim?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2017 15:41:28 ]
  Moderator vrijdag 6 januari 2017 @ 15:42:18 #86
441859 crew  Lenny77
pi_167926361
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 08:41 schreef BergGeit95 het volgende:

[..]

We hebben samen besloten het zonder condoom te doen, voor ons beide werkte het gewoon niet. Zij slikt de pil dus dat is veilig genoeg

Je beseft dat als een vrouw zegt: zonder zal ook wel veilig zijn, dat ze er op zijn minst geen probleem mee zou hebben om zwanger te worden? Misschien zelfs stiekem hopend op een ongelukje?
Ofwel natuurlijk gewoon dom en naïef is.

Maar een vrouw die zeker niet zwanger wil worden zal echt niet instemmen met gewoon de gok te nemen. Die eist een condoom ofwel gebeurt er niets tot ze weer voldoende dagen de pil correct heeft geslikt en weer veilig is.

Let dus maar op..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator vrijdag 6 januari 2017 @ 15:46:39 #87
441859 crew  Lenny77
pi_167926475
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 15:40 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dit dus raak jij niet zwanger van maar men kan er wel ziek van worden, de gever dus om maar te noemen, wel de lusten niet de lasten?

Zijn de mannen zo dom of zijn de vrouwen slim?
Als een man weigert te beffen zonder bescherming dan kan ik dat als vrouw zijnde enkel maar respecteren en zelfs begrijpen. Niemand wenst een ander keelkanker toe.
Maar puur op het gebied van geneeslijke soa's: ik heb liever een soa dan ongewenst zwanger. Soa raak ik wel vanaf, een kindje zal ik toch op zijn minst de rest van mijn leven verzorgen en zorgen om maken. Ik ben niet het type dat een abortus zou uitvoeren.
Langs de andere kant ben ik ook niet het type dat de partner zou verplichten mee te zorgen voor het kind, ook niet financieel.
Dus ik zou de gok niet nemen en mijn verstand erbij houden.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_167926519
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 15:46 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Als een man weigert te beffen zonder bescherming dan kan ik dat als vrouw zijnde enkel maar respecteren en zelfs begrijpen. Niemand wenst een ander keelkanker toe.
Maar puur op het gebied van geneeslijke soa's: ik heb liever een soa dan ongewenst zwanger. Soa raak ik wel vanaf, een kindje zal ik toch op zijn minst de rest van mijn leven verzorgen en zorgen om maken. Ik ben niet het type dat een abortus zou uitvoeren.
Langs de andere kant ben ik ook niet het type dat de partner zou verplichten mee te zorgen voor het kind, ook niet financieel.
Dus ik zou de gok niet nemen en mijn verstand erbij houden.
Aids valt toch ook onder een SOA toch?
pi_167926738
Het is dus een kwestie van wederzijds vertrouwen, en daar behoord ook onder de pil juist te gebruiken, en niet janken achteraf!
Vooraf afspreken en niet achteraf als men toch zwanger zou blijken te zijn, als de man niks meer te willen heeft.
Deze er wel mee willen opzadelen, dat is niks afspreken dat is voor een blok zetten!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2017 16:00:55 ]
  Moderator vrijdag 6 januari 2017 @ 16:22:42 #90
441859 crew  Lenny77
pi_167927458
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 15:48 schreef john2406 het volgende:

[..]

Aids valt toch ook onder een SOA toch?
Aids valt niet meteen onder de geneeslijke soa's natuurlijk, maar met aids kan je tegenwoordig ook al behoorlijk lang leven.
En ik neem aan dat je eigenlijk pas condoomvrij aan het sexxen gaat als de partners zich getest hebben.
Misschien is het een generatie dingetje, het is niet vreemd dat je gewoon van elkaar verlangd dat er even getest wordt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator vrijdag 6 januari 2017 @ 16:23:24 #91
441859 crew  Lenny77
pi_167927480
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 15:56 schreef john2406 het volgende:
Het is dus een kwestie van wederzijds vertrouwen, en daar behoord ook onder de pil juist te gebruiken, en niet janken achteraf!
Vooraf afspreken en niet achteraf als men toch zwanger zou blijken te zijn, als de man niks meer te willen heeft.
Deze er wel mee willen opzadelen, dat is niks afspreken dat is voor een blok zetten!
Goede samenvatting, niets op aan te merken.
TS heeft dit duidelijk niet gedaan.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_167927485
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 16:22 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Aids valt niet meteen onder de geneeslijke soa's natuurlijk, maar met aids kan je tegenwoordig ook al behoorlijk lang leven.
En ik neem aan dat je eigenlijk pas condoomvrij aan het sexxen gaat als de partners zich getest hebben.
Misschien is het een generatie dingetje, het niet vreemd dat je gewoon van elkaar verlangd dat er even getest wordt.
En naar dat testen niet opnieuw testen?
  Moderator vrijdag 6 januari 2017 @ 16:24:46 #93
441859 crew  Lenny77
pi_167927516
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 16:23 schreef john2406 het volgende:

[..]

En naar dat testen niet opnieuw testen?
Ik begrijp je zin niet?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_167927524
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 16:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik begrijp je zin niet?
Incubatie tijd?
  Moderator vrijdag 6 januari 2017 @ 16:29:25 #95
441859 crew  Lenny77
pi_167927636
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 16:25 schreef john2406 het volgende:

[..]

Incubatie tijd?
Daarom zei ik ook dat je dus een poos met condoom moet vrijen tot de test in orde is. Ik had er waarschijnlijk duidelijk bij moeten zetten: inclusief de maanden waarin het nog kan uitbreken.
En dan kan je alleen nog maar hopen dat je partner trouw is of op zijn minst veilig met een ander vreemd gaat...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')