abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167775005
-knip: niet quoten uit Trouw en Volkskrant-
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-grootste-test.dhtml

[ Bericht 77% gewijzigd door Leandra op 31-12-2016 09:27:17 ]
  zaterdag 31 december 2016 @ 09:23:58 #2
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_167775184
Ongecontroleerde immigratie is het probleem, islamitisch terrorisme is daarvan slechts een uitwas.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_167775212
welk terrorisme :')
pi_167775361
Merkel is het probleem.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 31 december 2016 @ 09:42:16 #5
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_167775491
En dan benoemt ze ook nog eens de financiële crisis die nog steeds doorwoekert met Griekenland en Italië en het risicovolle opkoop programma van de ECB.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_167775531
Merkel's terrorisme is de grootste test
  zaterdag 31 december 2016 @ 09:46:43 #7
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_167775572
Merkel :')

Die is na september 2017 klaar.
pi_167777273
In Engeland is het rustig sinds de Brexit. Daar lijkt nu alles onder controle. In tegenstelling tot de overkant van het kanaal.
pi_167777332
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 11:02 schreef Loekie1 het volgende:
In Engeland is het rustig sinds de Brexit. Daar lijkt nu alles onder controle. In tegenstelling tot de overkant van het kanaal.
inderdaad, de laatste politica die daar vermoord werd door een politieke terrorist was direkt voor de stemgang over de Brexit, daarna zijn er geen politieke moorden meer geweest.

merkel is de enige europese politica die werkelijk wat gedaan heeft om de vluchtelingencrisis onder controle te krijgen en bv ook de opvang en registratie veel beter te regelen...

De crisis ontstond juist omdat alle politici en bestuurders op de hele balkanroute helemaal geen zier gaven om een eventueel internationaal risico en gewoon de vlcuhtelingen die door hun land kwamen hooguit ofwel buiten wilden houden maar nog liever snel doorstuurden en deze geen enkele vorm van registratie of controle uitvoerden.

meer nationaal struisvogelbeleid zal eerder de veiligheid in europa verder in gevaar brengen... enkel meer europese samenwerking en ook europese politici met een duidelijk constructieve visie en de durf deze problemen gezamelijk en in europees verband aan te pakken kunnen het gevaar controleren en tegengaan...
denken dat problemen wegblijven als je je grenzen potdicht (of schijndicht) kunt houden is kortzichtig en dom wegkijkbeleid, maar helaas is de kans groot dat de mensen dat pas ontdekken als de schade allang gedaan is

[ Bericht 23% gewijzigd door RM-rf op 31-12-2016 11:11:40 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_167777361
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 11:04 schreef RM-rf het volgende:

[..]

inderdaad, de laatste politica die daar vermoord werd door een politieke terrorist was direkt voor de stemgang over de Brexit, daarna zijn er geen politieke moorden meer geweest
Ik hoor niets over de mobilisatie van miljoenen agenten tijdens oud en nieuw in Engeland.
pi_167777533
En zo kunnen er weer vrijheidsbeperkende maatregelen genomen worden. De vrijheid die we religie geven vreet de vrijheid van de rest op.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zaterdag 31 december 2016 @ 11:12:41 #12
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_167777551
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 11:05 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik hoor niets over de mobilisatie van miljoenen agenten tijdens oud en nieuw in Engeland.
Ik hoor niets, ik zie niets. Dus het bestaat niet.

Was getekend,

Loekie.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_167777593
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 11:12 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik hoor niets, ik zie niets. Dus het bestaat niet.

Was getekend,

Loekie.
Plaats jij dan de link waarin staat dat Engeland zich opmaakt voor grote rellen en aanrandingen tijdens oud en nieuw.
  zaterdag 31 december 2016 @ 11:14:47 #14
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_167777604
Tja, ze kon er moeilijk niks over zeggen.
pi_167777651
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 11:05 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

en? wat zegt het verder over de wereld of jij bepaalde dingen niet hoort, of niet wilt horen?

Ook in engeland is de nacht rond new years eve de avond met het meeste geweld en criminaliteit op straat en de grootste politie-inzet..
dat was het ook vorig jaar toen er ook in engeland een record aan meldingen van diefstal, geweld en sexuele aanvallen waren in engelse steden

http://www.mirror.co.uk/n(...)2015-carnage-7101160
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_167777684
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 11:14 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Plaats jij dan de link waarin staat dat Engeland zich opmaakt voor grote rellen en aanrandingen tijdens oud en nieuw.
als je hem zelf niet kunt of wilt opzoeken... hier bv een telegraph article dat de engelse politie zich voorbereid voor een inzet met een record aantal krachten, en voorbereid is op mogelijk zwaar geweld.
http://www.telegraph.co.u(...)atrol-new-years-eve/

Overigens eventjes serieus... je meent toch niet werkelijk een eventuele stelling dat de uitslag van dat brexit-referendum een doorslaggegevende invloed heeft of er wel of geen geweld op nieuwjaarsavond zou optreden, ben je werkelijk zo dom?
  zaterdag 31 december 2016 @ 11:20:40 #17
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_167777735
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 11:18 schreef RM-rf het volgende:

[..]

als je hem zelf niet kunt of wilt opzoeken... hier bv een telegraph article dat de engelse politie zich voorbereid voor een inzet met een record aantal krachten, en voorbereid is op mogelijk zwaar geweld.
http://www.telegraph.co.u(...)atrol-new-years-eve/

Overigens eventjes serieus... je meent toch niet werkelijk een eventuele stelling dat de uitslag van dat brexit-referendum een doorslaggegevende invloed heeft of er wel of geen geweld op nieuwjaarsavond zou optreden, ben je werkelijk zo dom?
Jawel. En dat is ze. En ze wil het uiteraard ook als argument gebruiken om te stellen dat NL uit de EU moet _O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 31 december 2016 @ 11:26:35 #18
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_167777908
Heerlijk en vol van strijdvaardige retoriek.... het is maar een testje en dan komt het goed.

Wiki: „Deutschland ist ein starkes Land. Das Motiv, mit dem wir an diese Dinge herangehen, muss sein: Wir haben so vieles geschafft – wir schaffen das!“
..... auch....wiedermal, wiedermal..... und so weiter...
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_167777946
Ze refereert dus aan een probleem dat door haarzelf is gecreëerd.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_167778621
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 09:08 schreef Loekie1 het volgende:
-knip: niet quoten uit Trouw en Volkskrant-
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-grootste-test.dhtml
Dan quoten we toch gewoon even nu.nl voor de mensen die te lui zijn om op de link te klikken:

quote:
Merkel noemt islamitisch terrorisme grootste uitdaging voor Duitsland
Gepubliceerd: 31 december 2016 01:14 Laatste update: 31 december 2016 09:29

Angela Merkel zegt dat islamitisch terrorisme de grootste uitdaging is voor Duitsland. Dat zei de Duitse bondskanselier vrijdagavond tijdens haar nieuwjaarstoespraak.

Merkel pleit voor nieuwe wetten die de veiligheid verbeteren. Volgens haar staat Duitsland al een aantal jaar op de kaart als doelwit. "We doen er alles aan om de veiligheid en vrijheid van onze burgers te beschermen."

Ruim een week geleden reed een Tunesische asielzoeker met een vrachtwagen in op een kerstmarkt in Berlijn. Daarbij kwamen twaalf mensen om het leven. Terreurgroep Islamitische Staat (IS) eiste de aanslag op.

'Op z'n kop'
Volgens Merkel hebben veel Duitsers na de brexit, de winst van Trump in de VS en de opgelopen spanningen tussen Rusland en Amerika, de indruk gekregen dat de wereld "op z'n kop staat". Ze verzoekt haar volk om niet de oplossing te zoeken in populisme.

In reactie op de aanslag in Berlijn wil Duitsland sneller uitgeprocedeerde asielzoekers het land uitzetten.

Populariteit
De populariteit van Merkel is de laatste tijd aanzienlijk gedaald. De toestroom van een recordaantal migranten in Duitsland heeft ervoor gezorgd dat de eurosceptische en rechtse partij Alternatief voor Duitsland (AfD) het goed doet in de peilingen. AfD pleit voor het sluiten van de grenzen en het verlaten van de EU.

Volgend jaar zijn er in Duitsland weer verkiezingen. Merkel wil gaan voor haar vierde termijn bij haar CDU-partij. Veiligheid is het speerpunt tijdens haar campagne.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167778947
De Italiaanse autoriteiten willen niets aan het toeval overlaten tijdens de viering van oudejaar. Om een mogelijke terroristische aanslag te vermijden worden in Rome onder meer scherpschutters ingezet. In Milaan zijn undercoveragenten op post met speciale mobiele telefoons die bestand zijn tegen een overbelast systeem door nieuwjaarswensen. En in Bologna vliegen drones rond.

"We staan op scherp en laten niets aan het toeval over", zegt minister van Binnenlandse Zaken Marco Minniti. "Ons veiligheidssysteem heeft met het vatten van de dader van de aanslag in Berlijn al bewezen dat het goed werkt."

In een hele reeks Italiaanse steden zijn bijzondere maatregelen van kracht, in de eerste plaats in Rome. Daar zijn de vele bedreigingen van terreurorganisatie IS aan het adres van het Vaticaan niet vreemd aan. Op verscheidene plaatsen worden scherpschutters opgesteld en er zijn extra politiemensen te voet, op de fiets en te paard paraat. Ook op de Tiber zal er verhoogde waakzaamheid zijn, van de rivierpolitie. Hotspots zijn het Colosseum en het Circus Maximus, waar heel wat feestvierders worden verwacht. Daar worden aan de toegangen extra controles uitgevoerd. En ook de bruggen in de stad worden extra in de gaten gehouden en beveiligd met onder meer metaaldetectors.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)iering-in-Rome.dhtml

Gezellig nieuwjaarsfeest met scherpschutters op de daken. Wie had dat kunnen denken een aantal jaren geleden.
pi_167781424
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2016 11:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Jawel. En dat is ze. En ze wil het uiteraard ook als argument gebruiken om te stellen dat NL uit de EU moet _O-
Alsof we daar argumenten voor nodig hebben, kijk naar de euro, kijk naar Draghi, I rest my case
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_167781487
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 11:55 schreef Loekie1 het volgende:
De Italiaanse autoriteiten willen niets aan het toeval overlaten tijdens de viering van oudejaar. Om een mogelijke terroristische aanslag te vermijden worden in Rome onder meer scherpschutters ingezet. In Milaan zijn undercoveragenten op post met speciale mobiele telefoons die bestand zijn tegen een overbelast systeem door nieuwjaarswensen. En in Bologna vliegen drones rond.

"We staan op scherp en laten niets aan het toeval over", zegt minister van Binnenlandse Zaken Marco Minniti. "Ons veiligheidssysteem heeft met het vatten van de dader van de aanslag in Berlijn al bewezen dat het goed werkt."

In een hele reeks Italiaanse steden zijn bijzondere maatregelen van kracht, in de eerste plaats in Rome. Daar zijn de vele bedreigingen van terreurorganisatie IS aan het adres van het Vaticaan niet vreemd aan. Op verscheidene plaatsen worden scherpschutters opgesteld en er zijn extra politiemensen te voet, op de fiets en te paard paraat. Ook op de Tiber zal er verhoogde waakzaamheid zijn, van de rivierpolitie. Hotspots zijn het Colosseum en het Circus Maximus, waar heel wat feestvierders worden verwacht. Daar worden aan de toegangen extra controles uitgevoerd. En ook de bruggen in de stad worden extra in de gaten gehouden en beveiligd met onder meer metaaldetectors.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)iering-in-Rome.dhtml

Gezellig nieuwjaarsfeest met scherpschutters op de daken. Wie had dat kunnen denken een aantal jaren geleden.
Zo gezellig die multi-culti, meer, meer, meer!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  zaterdag 31 december 2016 @ 13:25:17 #24
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_167781669
Wie achterlijkheid en onverdraagzaamheid zaait, zal achterlijkheid en onverdraagzaamheid oogsten.
pi_167782687
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 11:55 schreef Loekie1 het volgende:
Iedereen die niet achterlijk is.

Als je de sluizen finaal open zet en jan en alleman volkomen ongecontroleerd binnen laat stromen in de EU (sterker nog, we halen ze gewoon zelf op met een veerdienst (Frontex) die eigenlijk de grenzen van de EU moet bewaken) dan kan je dit soort ongein verwachten.

Als je dat op voorhand niet inziet ben je geen knip voor de neus waard. Of volslagen debiel en achterlijk. Of een willekeurige combinatie van die drie.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')