Mmmmquote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:44 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Neuh, die had ik verzonnen ;-)
Als je op de link klinkt meldt je automatisch aan, althans dat is de bedoeling 😜
Bisping vs Hendersonquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:19 schreef bascross het volgende:
Jacare vs Boetsch ufc 208.
[ afbeelding ]
vrij logischquote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:05 schreef incognitoomuch het volgende:
Amanda Nunes: $200,000 (includes $100,000 win bonus) def. Ronda Rousey: $3,000,000
Hoef je geen medelijden mee te hebben inderdaad.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je na 43 kickbokswedstrijden waaronder het winnen van de K-1 WGP en 24 MMA fights waarbij hij $700k kreeg tegen Lesnar financieel nog niet binnen bent dan doet hij iets verkeerd.
Michelle Waterson: $30,000 (includes $15,000 win bonus) def. Paige VanZant: $43,000quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:05 schreef incognitoomuch het volgende:
Amanda Nunes: $200,000 (includes $100,000 win bonus) def. Ronda Rousey: $3,000,000
iedere champ krijgt ppv points, dus nunes kan zeker nog een miljoen bijschrijvenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Michelle Waterson: $30,000 (includes $15,000 win bonus) def. Paige VanZant: $43,000
Mickey Gall: $40,000 (includes $20,000 win bonus) def. Sage Northcutt: $60,000
Colby Covington: $54,000 (includes $27,000 win bonus) def. Bryan Barberena: $20,000
3 millie per minuut. Nul media (ik kom aan de minuut door de 48sec ko op te tellen bij de ~12sec staredown van UFC205). Topdeal.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:05 schreef incognitoomuch het volgende:
Die nul media gaat ze nog heuze financiele problemen mee krijgen als dat niet is afgesprokenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 03:05 schreef Aethereal het volgende:
[..]
3 millie per minuut. Nul media (ik kom aan de minuut door de 48sec ko op te tellen bij de ~12sec staredown van UFC205). Topdeal.
Ben het ermee eens dat hij al lang binnen had kunnen zijn. Maar hij kreeg natuurlijk lang niet voor alle 24 wedstrijden $700kquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je na 43 kickbokswedstrijden waaronder het winnen van de K-1 WGP en 24 MMA fights waarbij hij $700k kreeg tegen Lesnar financieel nog niet binnen bent dan doet hij iets verkeerd.
je bloedt gewoon dood als je een rechtszaak tegen de UFC start, hebben oneindig geld voor advocatenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:31 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Mark Hunt ziet er niet uitgehongerd uit als ik zo zijn postuur bekijk.
Misschien dat contractbreuk hem geld gaat kosten(dat hij moet dokken i.p.v. vangen) mocht ie een gevecht weigeren. Misschien bedoelt ie dat.
Yessir op UFC Pick 'em tellen alle gevechtenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 11:59 schreef incognitoomuch het volgende:
Ingeschreven voor de nieuwe ronde.
Ik zie dat Prelims daar ook in worden meegenomen?
De leaugue is goedgekeurd voor 2017 ja heb ik over gemaild. Omdat je al meedoet, doe je wellicht nu automatisch weer mee. Ik zie de namen staan ja, je staat er gewoon tussen dus je deelname wordt gewoon verlengdquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:54 schreef irish.joe het volgende:
[..]
Mmmm
Ik zie de league niet bij mijn naam verschijnen.......
[ afbeelding ]
[edit]
Echter zie ik wel barskio en victorbrinkmann erbij gekomen.
[/edit]
Je had aan UFC doorgegeven dat je deze league weer opnieuw wilde plaats laten vinden in 2017? (Daar hadden ze laatst zo'n mailing over uitgestuurd, toch?)
Wie heeft meer geld/macht?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bloedt gewoon dood als je een rechtszaak tegen de UFC start, hebben oneindig geld voor advocaten
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:21 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
De leaugue is goedgekeurd voor 2017 ja heb ik over gemaild. Omdat je al meedoet, doe je wellicht nu automatisch weer mee. Ik zie de namen staan ja, je staat er gewoon tussen dus je deelname wordt gewoon verlengd
Dit is de link waarop mensen zich kunnen aanmelden: http://bit.ly/2ingdxe
twitter:bokamotoESPN twitterde op zaterdag 07-01-2017 om 00:48:44I'm told by Khabib's management he is "moving on" from Ferguson. Looking to fight "highest ranked guy" at UFC 209. Chiesa possibly. reageer retweet
Niet voor elk gevecht nee maar het is ook geen 10k+10k win bonus.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 09:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ben het ermee eens dat hij al lang binnen had kunnen zijn. Maar hij kreeg natuurlijk lang niet voor alle 24 wedstrijden $700k
Het is niet alsof het allemaal goedkoop is ook hoor. Je moet gezond eten en als pro-atleet stouw je rustig 6k calorieen weg. Dat is 2,5x wat jij eet, maar dan met dure ingredienten. Daarnaast alle supplementen en dergelijke. Je team. De plaats waar je verblijft voor je kamp als dat niet thuis is. De kosten zijn veel hoger dan je zou verwachten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 17:19 schreef Nober het volgende:
[..]twitter:bokamotoESPN twitterde op zaterdag 07-01-2017 om 00:48:44I'm told by Khabib's management he is "moving on" from Ferguson. Looking to fight "highest ranked guy" at UFC 209. Chiesa possibly. reageer retweet
Niet voor elk gevecht nee maar het is ook geen 10k+10k win bonus.
Klopt. Daar staat tegenover dat pro atleten ook gesponsord worden als een gek.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:43 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het is niet alsof het allemaal goedkoop is ook hoor. Je moet gezond eten en als pro-atleet stouw je rustig 6k calorieen weg. Dat is 2,5x wat jij eet, maar dan met dure ingredienten. Daarnaast alle supplementen en dergelijke. Je team. De plaats waar je verblijft voor je kamp als dat niet thuis is. De kosten zijn veel hoger dan je zou verwachten.
En laat de UFC nou juist de sponsormarkt de nek hebben omgedraaid.quote:Op zondag 8 januari 2017 16:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt. Daar staat tegenover dat pro atleten ook gesponsord worden als een gek.
Hoi Reebok.quote:Op zondag 8 januari 2017 16:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt. Daar staat tegenover dat pro atleten ook gesponsord worden als een gek.
haha nog nooit serieus over nagedacht vreemd genoegquote:Op zondag 8 januari 2017 16:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hoi Reebok.
edit, wat McNulty zei dus. Overigens jammer dat hij geen McNulty avatar heeft
quote:Op zondag 8 januari 2017 16:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
haha nog nooit serieus over nagedacht vreemd genoeg
De scene waarin hij zichzelf weet vrij te lullen in de rechtbank ondanks dat hij corrupt is blijft geniaal.quote:
Omar die getuigt is not beterquote:Op zondag 8 januari 2017 17:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
De scene waarin hij zichzelf weet vrij te lullen in de rechtbank ondanks dat hij corrupt is blijft geniaal.
shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttt
Die hele serie is geniaal. Omar met zijn fluitje. McNulty die twee keer crasht omdat hij niet gelooft dat hij de bocht verkeerd man.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
De scene waarin hij zichzelf weet vrij te lullen in de rechtbank ondanks dat hij corrupt is blijft geniaal.
shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttt
Beste serie ooit, vind ik. Die scene is inderdaad geniaal, werd laatst nog in de cinemasins-podcast genoemd als een van de beste voorbeelden van "show, don't tell", waarin een heel verhaal verteld wordt zonder het voor de kijker uit te spellen.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Die hele serie is geniaal. Omar met zijn fluitje. McNulty die twee keer crasht omdat hij niet gelooft dat hij de bocht verkeerd man.
De allerbeste scene ooit waarin alleen fuck gezegd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |