Een soort Dirk van Duijvenbodetje, hoger gooien dan je voor mogelijk gehouden hadquote:
MvG heeft dan weer wat mindere tegenstanders gehad. Dat heeft toch ook vaak wel effect op de gegooide gemiddelden.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:33 schreef komrad het volgende:
Gando gooit er meer echt slechte legs tussen, dat zie je mede aan het aantal verloren legs dat iets hoger ligt
net als vorig jaarquote:Op zaterdag 31 december 2016 15:11 schreef Welvaert het volgende:
Mike gaat de wereldtitel met 2 vinger in z'n neus binnen hengelen, die man is echt onaantastbaar
Dolan bedankt zijn trouwe fans op dit forumtwitter:BrendanDolan180 twitterde op zaterdag 31-12-2016 om 16:11:21Happy New Year to all my friends and followers. Thank you for your support in 2016, all the best for 2017! 🎯🎉 reageer retweet
Ik snap niet waarom hij er niet gewoon @wimderon voor zetquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:16 schreef Grifte het volgende:
Dolan bedankt zijn trouwe fans op dit forumtwitter:BrendanDolan180 twitterde op zaterdag 31-12-2016 om 16:11:21Happy New Year to all my friends and followers. Thank you for your support in 2016, all the best for 2017! 🎯🎉 reageer retweet
quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij er niet gewoon @wimderon voor zet
Nog een goede 27 uur, ouwe dibbesquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De OP zegt morgen om en nabij 20:00
We kijken er samen naar uitquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:36 schreef luckass het volgende:
[..]
Nog een goede 27 uur, ouwe dibbes
Sunday January 1 (7pm)quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De OP zegt morgen om en nabij 20:00
Dat weet ik dus ook nog nietquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Sunday January 1 (7pm)
RTL is er de hele sessie bij, vanaf 20:30
Iets klopt er niet
En maandag begint het studieleven ook weerquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
wel schraal, ik zou een uurtje eerder beginnen. Kan anders weleens laat worden als het allebei naar 6-5 gaat.
Er zijn al 55 mensen die dit geliked hebben en daar zit ik nog niet eens bij!quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij er niet gewoon @wimderon voor zet
Ik heb weinig tegen Dolan zelf, maar ik vind hem zo godvergeten saai om naar te kijken. Net als Wes Newton ofzo. En dat tongetje is walgelijk irritant.quote:Op zaterdag 31 december 2016 18:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er zijn al 55 mensen die dit geliked hebben en daar zit ik nog niet eens bij!
Ik snap overigens niet wat mensen zo enorm tegenstaat aan Dolan. Hij speelt wat traag, maar daar is hij zeker niet de enige in. Verder is het een keurige man, zonder ordinaire plakplaatjes, zonder pinkringen en raar haar, zonder walgelijke uitspraken in interviews, zonder rare akkefietjes, is hij niet van het hoeren en snoeren en is hij enorm dankbaar dat hij van z'n hobby z'n beroep heeft kunnen maken.
Dat bedoelen ze waarschijnlijk letterlijk, haha!quote:Op zaterdag 31 december 2016 18:44 schreef heywoodu het volgende:
Voor wie nog twijfelde of Van Barneveld - Taylor ook buiten Nederland 'een ding' is:
http://www.blick.ch/sport(...)anten-id5971981.html
"Barney gewinnt Duell der Giganten" als headline op een Zwitserse sportsite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |