quote:Op zaterdag 31 december 2016 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He kut, jammer dat ik dat gemist heb dan. Zal wel op YouTube te vinden zijn binnenkort
quote:Op zaterdag 31 december 2016 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He kut, jammer dat ik dat gemist heb dan. Zal wel op YouTube te vinden zijn binnenkort
Kut, alles voor niks zitten uittekenenquote:
1 getekend dartboard voor je treffende tekeningquote:Op zaterdag 31 december 2016 12:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kut, alles voor niks zitten uittekenen
Sow dankjewelquote:Op zaterdag 31 december 2016 12:52 schreef DeTolk het volgende:
[..]
1 getekend dartboard voor je treffende tekening
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 december 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou weer Anderson een beetje saai vinden, al gun ik het hem van harte. Wright stoor ik me aan met zijn act en ik kan niet echt hard juichen voor mensen met een zachte G. Dus dan blijft RayBarGod over.
Als ze allebei weer dik over de 100 gooien en het spannend wordt zal het me werkelijk aan m'n reet roesten wie er wint eigenlijkquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:18 schreef TserrofEnoch het volgende:
Hopelijk sloopt Wright Anderson.
Ik denk dat Van Gerwen - Van Barneveld een groter affiche is. Een soort perfecte 'vroeger vs nu' en dan ook nog de nummer één van de wereld tegen zo'n grote speler als Van Barneveldquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:19 schreef TserrofEnoch het volgende:
Waarom is Anderson - Wright eerder dan Van Gerwen - Van Barneveld?
Dit had wel andersom mogen zijn toch?
Mja een mooie pot zou het beste zijnquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ze allebei weer dik over de 100 gooien en het spannend wordt zal het me werkelijk aan m'n reet roesten wie er wint eigenlijk
Precies.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:20 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Mja een mooie pot zou het beste zijn
#2 vs #3, waarvan de #2 de huidige wereldkampioen is.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Gerwen - Van Barneveld een groter affiche is. Een soort perfecte 'vroeger vs nu' en dan ook nog de nummer één van de wereld tegen zo'n grote speler als Van Barneveld
De enige finale waar ik niet op zit te wachten is Wright-Barney. Verder vind ik alle uitkomsten wel tof. Wright-Barney hebben onderling geen echte geschiedenis van epische potten.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:22 schreef heywoodu het volgende:
Verder kun je deze vier halvefinalisten natuurlijk in elke willekeurige opstelling tegen elkaar zetten en dan hebben ze allemaal de potentie om een echte kraker te worden.
Dan kijk je wel heel veel naar de ranking. Anderson spreekt tot de verbeelding want wereldkampioen, Van Gerwen omdat hij alles naar de tyfus gooit dit jaar en Van Barneveld omdat hij een van de legendes van de sport is. Dan heb je er één die echt tot de verbeelding spreekt tegen tweequote:Op zaterdag 31 december 2016 13:22 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
#2 vs #3, waarvan de #2 de huidige wereldkampioen is.
Versus de #1 tegen de #12.
Dan vind ik de match-up die dichter tegen elkaar aanstaat qua ranking toch wel belangrijker. Zelf heb ik een oranjehart, maar internationaal gezien snap ik die keuze niet echt. Is wel een groot affiche ja. Denk dat Wright misschien toch minder tot de verbeelding spreekt bij de meesten.
Eens moet de eerste keer zijn danquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:23 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
De enige finale waar ik niet op zit te wachten is Wright-Barney. Verder vind ik alle uitkomsten wel tof. Wright-Barney hebben onderling geen echte geschiedenis van epische potten.
Je onderschat de naam van Barney internationaal enorm hier denk ik.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:22 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
#2 vs #3, waarvan de #2 de huidige wereldkampioen is.
Versus de #1 tegen de #12.
Dan vind ik de match-up die dichter tegen elkaar aanstaat qua ranking toch wel belangrijker. Zelf heb ik een oranjehart, maar internationaal gezien snap ik die keuze niet echt. Is wel een groot affiche ja. Denk dat Wright misschien toch minder tot de verbeelding spreekt bij de meesten.
Ware woorden. We gaan het allemaal meemaken!quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn dan
Engelsen zullen wel viesmad zijnquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:27 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb er zin in
Laten we eerlijk zijn, Wright-Anderson en Van Gerwen-Van Barneveld als halve finales op het WK, dat zijn toch gewoon twee fantastische affiches
Die supporten Wright dan maarquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Engelsen zullen wel viesmad zijn
Nou nee, eerst ff langlaufen en schansspringen kijken nog welquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:30 schreef Tagliano het volgende:
Doe het klokje maar gewoon achtentwintig uurtjes vooruit
en terecht, tokkievolk.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oke, ietsje minder danquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou nee, eerst ff langlaufen en schansspringen kijken nog wel
Garmisch Partenkirchen om 9u ochtendsquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou nee, eerst ff langlaufen en schansspringen kijken nog wel
Combined avg van 240 ofzo, lekker hoorquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:30 schreef DeeBee het volgende:
Gando - MvG finale gaat dat hele podium verschroeien denk ik, 130 gemiddeld.
Dan moet je er wel zo'n beetje zijn ja, als je bij het begin van de wedstrijd om 14.00 uur een mooi plekje wilt hebbenquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Garmisch Partenkirchen om 9u ochtends
Jaquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan moet je er wel zo'n beetje zijn ja, als je bij het begin van de wedstrijd om 14.00 uur een mooi plekje wilt hebben
Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:25 schreef DeHovenier het volgende:
Alvast fijne jaarwisseling en tot volgend jaar
Finale wordt gewoon wright - radiatorfolieGodquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:30 schreef DeeBee het volgende:
Gando - MvG finale gaat dat hele podium verschroeien denk ik, 130 gemiddeld.
ja die zaten nog met 3 man in de vorige ronde toch?quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |