Sked hing wel iets teveel de Vitesse hooligan uit.quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was echt een topshow
Vooral Sked bleek een meester van de satire
Ik deel gewoon alle dartsgifjes in whatsapp, ook al kijkt niemand het.quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:14 schreef Szura het volgende:
PL-meet count me in
Niemand van m'n vrienden interesseert zich toch voor darts
Ik weet genoegquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben een secret cider stash.
Het leven kan vreemd lopenquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan heb je wel Pax en Johannes gemeet meerdere malen.
Volgens mij heb ik die zelf al vaker gemaakt.quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijd mooi. Madxicanobakker! Haha, die kan hij toevoegen aan zijn word bestand met grappen.
Tegengas voor ons FC Groningen fanatisme.quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sked hing wel iets teveel de Vitesse hooligan uit.
Klopt nog ookquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt ze al vaker gemeet dan ondergetekende.
Jullie waren vooral allemaal erg McDonaldsgeilquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegengas voor ons FC Groningen fanatisme.
Holly heeft ook uitstekende handcoördinatie, zou ongetwijfeld goed kunnen darten.quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die zelf al vaker gemaakt.
Overigens gaat het radiootje na Dust in the Wind vakkundig uitIk geniet nu al van dat moment.
Ik wil trouwens wel even een shoutout doen naar de TS wegens de prachtige TT van dit topic. Holly
Ging je toen naar het Noorden?quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klopt nog ook
Eerste fokmeetjes waren dat
Amsterdamgod, toen Amsterdam met jou, toen het Hoge Noorden en Paxgod kwam nog een keer naar Rotterdam en nog een keer met wat vrinden van de EURquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging je toen naar het Noorden?
ze heeft ook een goeie dubbel, koekoekquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Holly heeft ook uitstekende handcoördinatie, zou ongetwijfeld goed kunnen darten.
Volgens mij wilde ik een bodempje voordat ik speciaalbier ging klappen, daardoor kon ik met enig tempo drinken.quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie waren vooral allemaal erg McDonaldsgeil
Gelukkig ging ik niet ten onder aan die groepsdruk
Heerlijke bouncersquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ze heeft ook een goeie dubbel, koekoek
EUR?quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Amsterdamgod, toen Amsterdam met jou, toen het Hoge Noorden en Paxgod kwam nog een keer naar Rotterdam en nog een keer met wat vrinden van de EUR
Volgens mij heb ik ze allemaal dan
Jou altijdquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:21 schreef Tjacka het volgende:
Lijkt mij ook leuk. Als jullie mij er überhaupt bij willen hebben
Erasmus Universiteit Rotterdamgenotquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
EUR?
Wel spannend dat Pax naar jou toekwam
Ja daardoor moest ik niet teveel drinken bij de eerste sessiequote:Op zaterdag 31 december 2016 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij wilde ik een bodempje voordat ik speciaalbier ging klappen, daardoor kon ik met enig tempo drinken.
Had je daarvoor het toilet bezocht dan?quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Erasmus Universiteit Rotterdamgenot
Extreem, maar ik heb daar de ruimte voor
Wat een walgelijke insinuatiesquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had je daarvoor het toilet bezocht dan?
Da's niet geheel waarquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als JR met mij gaat meeten zegt hij altijd af hoor
Misschien kan je hem meer op zijn gemak stellen door jouw liefde voor hem nu te uiten.quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
3/4e van de afgesproken meets was ik er, dat is een vrij behoorlijk finishpercentage om het in dartstermen te houden.quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als je daar op klikt: geen tickets beschikbaarquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:27 schreef Tagliano het volgende:
Maar effe een dingetje over de PL
http://www.ticketmaster.nl/search/?keyword=ahoy+darts
Ik heb al vaak aangegeven dat ik het een fijn persoon vindt. Maar ze gaat hij weer depressief doenquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je hem meer op zijn gemak stellen door jouw liefde voor hem nu te uiten.
Dat was exact het punt wat ik wilde makenquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
als je daar op klikt: geen tickets beschikbaar
Het was al binnen uur uitverkocht
Je kan vast nog wel ergens kaarten winnen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was exact het punt wat ik wilde maken
Dacht ook dat het allang uitverkocht was, maar kon nog in de war zijn met vorig jaar
Nou, ik nietquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan vast nog wel ergens kaarten winnen.
We gaan met zijn allen naar de Finder Darts Masters.quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was exact het punt wat ik wilde maken
Dacht ook dat het allang uitverkocht was, maar kon nog in de war zijn met vorig jaar
quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even dit topic tweeten naar Zjak dat deze zolderkamerautisten zich ook eens onder de mensen willen begeven.
Dat lijkt me oprecht beregezelligquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We gaan met zijn allen naar de Finder Darts Masters.
Barney Army fantopic naar RayBar180 sturen en hij geeft ons VIP tickets.quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien kunnen we net als vanmiddag het brandalarm af laten gaan, deurtjes open en gauw naar binnen
Misschien als we nou allemaal even TONZON radiatorfolie kopenquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Barney Army fantopic naar RayBar180 sturen en hij geeft ons VIP tickets.
quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien als we nou allemaal even TONZON radiatorfolie kopen
Kom, we zijn geen Brabandersquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als we nou allemaal zo komen krijgen we misschien nog een groepsinterview met The Feather
Davy en The Feather in 1 shot, wat denk jij?quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moeten we Davy het woord laten doen.
quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Davy en The Feather in 1 shot, wat denk jij?
quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Panoramaatje, lekker man.
quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als we nou allemaal zo komen krijgen we misschien nog een groepsinterview met The Feather
Zou leip zijnquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien kan ik een handtekening van Dirk voor jullie regelenquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We gaan met zijn allen naar de Finder Darts Masters.
Ik wil een handtekening van Ted Hankey.quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan ik een handtekening van Dirk voor jullie regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |