Denk dat het bij darts wel helpt als je een beetje simpel bent, dan ga je tijdens sets of legs als het even minder gaat niet overanalyseren en jezelf de put in praten.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
MVG kan niet eens normaal Nederlands. Die kerel is echt niet goed hoor.
Een beetje zoals dat wijf wat laatst de nationale wetenschapskwis of iets presenteerde. Die was ook niet helemaal goed.
Nou dat heeft MVG dus ook, alleen dan waar dat mens het aan de slimme kant heeft, heeft MVG datzelfde aan de allerdomste kant.
Ik ben altijd weer zielsgelukkig als het de ochtend van 1 januari isquote:Op zaterdag 31 december 2016 00:48 schreef Tagliano het volgende:
Normaal gesproken vind ik 31 december een van de meest walgelijke dagen maar ik kan nu wel een dagje rust gebruiken geloof ik
Klopt, maar het is ook handig als de rest snapt wat je wilt zeggen. Raybar is voor de gemiddelde Brit prima te volgen denk ik.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, zolang je uit je woorden komt en kunt zeggen wat je wilt zeggen boeit het ook niet zo allemaal
Daar kan ik me prima in vinden jaquote:Op zaterdag 31 december 2016 00:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben altijd weer zielsgelukkig als het de ochtend van 1 januari is
Misschien kan je bij Heywoodu langsgaan met een schaal oliebollen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:48 schreef Tagliano het volgende:
Normaal gesproken vind ik 31 december een van de meest walgelijke dagen maar ik kan nu wel een dagje rust gebruiken geloof ik
Mensen die een wetenschapskwis kijken zijn pas echt niet helemaal goed verrekte kut!quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een beetje zoals dat wijf wat laatst de nationale wetenschapskwis of iets presenteerde. Die was ook niet helemaal goed.
Nou dat heeft MVG dus ook, alleen dan waar dat mens het aan de slimme kant heeft, heeft MVG datzelfde aan de allerdomste kant.
Je moet toch wat op zo'n avondquote:Op zaterdag 31 december 2016 00:49 schreef Szura het volgende:
En Tagliano blijft maar doorposten, wa unne zot
Dat is lang zo'n slecht idee nog nietquote:Op zaterdag 31 december 2016 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je bij Heywoodu langsgaan met een schaal oliebollen.
Die show moet ik maar 's op uitzendinggemist terug kijkenquote:Op zaterdag 31 december 2016 00:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar wel zin in heb hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je moet toch wat op zo'n avond
[..]
Dat is lang zo'n slecht idee nog niet
Ik moet mij dan eigenlijk ook alweer uitgebreid voorbereiden op de halve finalesquote:Op zaterdag 31 december 2016 00:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar wel zin in heb hoor.
Op naar #TeamBMI>30quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je moet toch wat op zo'n avond
[..]
Dat is lang zo'n slecht idee nog niet
Gary Anderson (2) v Peter Wright (3)quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Al bekend met welke partij ze zondag beginnen?
Dat is alleen voor de allergrootsten weggelegd.quote:
Gast..... Bier drinken en uitgaan. Je bebt toch gvd nog jong man.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:48 schreef Tagliano het volgende:
Dat zit er dit jaar niet in voor mijquote:Op zaterdag 31 december 2016 00:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gast..... Bier drinken en uitgaan. Je bebt toch gvd nog jong man.
Dit klinkt echt als een verschikkelijke nieuwjaarsnachtquote:Op zaterdag 31 december 2016 00:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dank! Dit moet haast wel een topshow worden.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gary Anderson (2) v Peter Wright (3)
Michael van Gerwen (1) v Raymond van Barneveld (12)
Wat doe jij dan? Avond op zolder doorbrengen?quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit klinkt echt als een verschikkelijke nieuwjaarsnacht
Zeg niet van die enge dingen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Welkom op FOK!quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? Avond op zolder doorbrengen?
Jaquote:Op zaterdag 31 december 2016 00:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen zonder die behoefte of wel met die behoefte maar zonder de mensen ervoorquote:Op zaterdag 31 december 2016 00:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet op zolder, wel gewoon thuis met familiequote:Op zaterdag 31 december 2016 00:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In welke categorie val jij?quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen zonder die behoefte of wel met die behoefte maar zonder de mensen ervoor
Toevallig laatst een potje meegedaan met 30 seconden ofzoiets. Dat zou dan een of ander spel zijn met allemaal moeilijke vragen. Nou daar ben ik altijd wel voor in, ookal had ik al de nodige biertjes achter de kiezen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Mensen die een wetenschapskwis kijken zijn pas echt niet helemaal goed verrekte kut!
Beetje ertussenin. Ik hoef echt niet per se uit te gaan maar gewoon biertje drinken met wat vrienden is dan wel weer primaquote:
Uitgaan is opzich wel leuk maar niet op zo'n onzinnige hype avond als oud en nieuw. Met mensen die zich aanstellen omdat we een nieuwe kalender mogen aanschaffen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet op zolder, wel gewoon thuis met familie![]()
Uitgaan trekt me al totaal niet, en op die nacht is het alleen maar erger
Nouja bij vrienden zitten kan ook. Moet er niet aan denken om de hele avond bij mijn familie te zijn wanneer iedereen drinktquote:Op zaterdag 31 december 2016 00:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet op zolder, wel gewoon thuis met familie![]()
Uitgaan trekt me al totaal niet, en op die nacht is het alleen maar erger
Het is juist een hype omdat het dan altijd gezellig is en iedereen vrolijk.quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uitgaan is opzich wel leuk maar niet op zo'n onzinnige hype avond als oud en nieuw. Met mensen die zich aanstellen omdat we een nieuwe kalender mogen aanschaffen.
Ja maar dat kan nog op genoeg avonden in het jaar, niet perse op deze avond omdat het zogenaamd moet.quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje ertussenin. Ik hoef echt niet per se uit te gaan maar gewoon biertje drinken met wat vrienden is dan wel weer prima
Daarom was ik er ook niet vanavondquote:Op zaterdag 31 december 2016 00:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er zijn nog wel normale fokkers hoor. Ik weet dat jij ook een levens genieter bent
Dat is wat mij tegen staat, ik haat gezelligheid en vrolijke mensen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is juist een hype omdat het dan altijd gezellig is en iedereen vrolijk.
Oh het moet ook niet,maar lijkt me wel primaquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat kan nog op genoeg avonden in het jaar, niet perse op deze avond omdat het zogenaamd moet.
Je huisgenoot is op pad?quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh het moet ook niet,maar lijkt me wel prima
Maarja
8 uur toch? Moet ik ff zorgen dat ik op tijd terug ben van uit eten met Brenniequote:Op zaterdag 31 december 2016 00:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gary Anderson (2) v Peter Wright (3)
Michael van Gerwen (1) v Raymond van Barneveld (12)
quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom was ik er ook niet vanavond
Maar nu kijk ik wel de wedstrijd (versneld) terug op youtube
quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
8 uur toch? Moet ik ff zorgen dat ik op tijd terug ben van uit eten met Brennie
nou nou nou. Waar word je vrolijk van danquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wat mij tegen staat, ik haat gezelligheid en vrolijke mensen.
Schaamtequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |