family ties?quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Schijnt in een vrij succesvolle sitcom te hebben gespeeld
quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:45 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is ook altijd mijn vaders inkakmoment
quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
Deze vind ik wel mooi leuk van Broes
The Eurythmics vroegen zich dat ook af. Hebben er een liedje over gemaakt.quote:
Bensingtonquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Alles met een B komt vandaag wel erg vaak voorbij ja
Hier ben ik het helemaal mee eens. Wat een walgelijke emoterreur.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:46 schreef DecoAoreste het volgende:
Dat liedje van Maaike Ouboter is trouwens wel een serieuze kandidaat voor 'kutste nummer uit de Top 2000'. Ik weet dat ik dat over wel meer nummers heb gezegd, maar oké.
Prima liedje. Mooie tekst, oprecht gezongen. Het is niet Smoor, wat echt een prachtig liedje is, maar het is gewoon een prima liedje.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:46 schreef DecoAoreste het volgende:
Dat liedje van Maaike Ouboter is trouwens wel een serieuze kandidaat voor 'kutste nummer uit de Top 2000'. Ik weet dat ik dat over wel meer nummers heb gezegd, maar oké.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens. Wat een walgelijke emoterreur.
Ik val 's avonds vaak in slaap op de bank. Met dekentje over en tv aan het kijken. Ik ben meer een ochtendmens.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ligt er aan of ik moet werken. morgen niet dus dan ga ik slapen als ik er genoeg van heb
dat verberg ik ook niet echt hequote:Op vrijdag 30 december 2016 23:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan weet je hoe oud koen is
En Demona.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
The Eurythmics vroegen zich dat ook af. Hebben er een liedje over gemaakt.
sexcrime?quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
The Eurythmics vroegen zich dat ook af. Hebben er een liedje over gemaakt.
'Mooie tekst, oprecht gezongen'? Je móet aan het trollen zijnquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima liedje. Mooie tekst, oprecht gezongen. Het is niet Smoor, wat echt een prachtig liedje is, maar het is gewoon een prima liedje.
Oh ik dacht dat er een 6 mistequote:
Ik ook. Ik slaap het liefst in de ochtend.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik val 's avonds vaak in slaap op de bank. Met dekentje over en tv aan het kijken. Ik ben meer een ochtendmens.
Tssssskquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:46 schreef DecoAoreste het volgende:
Zelfs Claudia de Breij is beter, denk ik.
Helaas welquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:47 schreef JaneDoe het volgende:
maaike ouboter... houd op met me hoor
moet die ook nog voorbij komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |