Gelukkig maarquote:Op zaterdag 31 december 2016 14:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alles beter dan de zelfde 2000.
Ik denk niet in kopjes, daarvoor moet je bij knokkels zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hierna een track die onder het kopje hiphop kan
Knokkels denkt in koffiekopjes.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk niet in kopjes, daarvoor moet je bij knokkels zijn.
Nee, maar er zitten wel een paar nummers in met een speelduur van meer dan 5 minutenquote:Op zaterdag 31 december 2016 15:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het is toch niet zo'n lijst waar je op het eind drie progrock nummers van 8 minuten lang voorgeschoteld krijgt, toch?
De stem bedoel je?quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
44 heeft een minder smoothe uitspraak nodig.
Het gaat nu weer een heel andere kant op. Er komen ook nog rustige nummers. Hierna gaan we meer richting indierock/pop.quote:
Hier word ik nerveus van.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat nu weer een heel andere kant op. Er komen ook nog rustige nummers. Hierna gaan we meer richting indierock/pop.
Was te verwachten.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat nu weer een heel andere kant op. Er komen ook nog rustige nummers. Hierna gaan we meer richting indierock/pop.
Ik heb toch niks beters te doenquote:Op zaterdag 31 december 2016 15:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon blijven luisteren; misschien valt het mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |