Ga je ze allemaal tegelijk draaien?quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Lijstje is niet op volgorde hoor.
Dan blijft de eenzame luiteraar ook weg.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:41 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ga je ze allemaal tegelijk draaien?
Het is een lastige week, met de Top en Snob 2000... Maar goed: ik had voor mezelf bedacht dat ik anders ook vanmiddag naar mijn Top 50 had zitten luisteren... dus waarom dan niet gewoon online gooien?quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan blijft de eenzame luiteraar ook weg.
Hoeveel luisteraas wil je hebben?quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan blijft de eenzame luiteraar ook weg.
Ik kijk niet naar luistraas, ik kijk naar wat ik leuk vind.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:48 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hoeveel luisteraas wil je hebben?
Ben je weer aan het klooien met kunstmatige luisteraars?quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:48 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hoeveel luisteraas wil je hebben?
Heb 3x Quadrofonie nu.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben je weer aan het klooien met kunstmatige luisteraars?
Ben je de kerstdagen trouwens een beetje doorgekomen Stien?
Klinkt interessant. Wanneer krijgen we Piet terug, trouwens?quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:08 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb 3x Quadrofonie nu.
Heb groot kampvuur gemaakt met kerst.
Back to nature, heerlijk was dat.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt interessant. Wanneer krijgen we Piet terug, trouwens?
Was het lekker?quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:15 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Back to nature, heerlijk was dat.
Piet is gone.
Stien Stiraat klinkt toch wat vreemd.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:15 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Back to nature, heerlijk was dat.
Piet is gone.
Het went vanzelf.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stien Stiraat klinkt toch wat vreemd.
Ik blijf je gewoon stug Piet noemenquote:
Alles beter dan de zelfde 2000.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:46 schreef Elfletterig het volgende:
50. Hundreds - Spotless
Elektropop uit Hamburg, Duitsland. Afkomstig van het album Wilderness.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |