Succes daaro, en slaap lekker!quote:Op maandag 2 januari 2017 23:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankjewel Div en ja, ik duik mijn bedje in. Tot morgen
Dat is wel netjesquote:Op maandag 2 januari 2017 23:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hier vriest het weer. Het pleintje voor de flat is 1 grote ijsplaat... Denk dat ik morgen even wat strooizout ga regelen, want vind dit wel naar voor al de oudjes die hier wonen.
Nice. Wat voor soort werk zoek je?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Langsgegaan bij Team Intro(uitzendbureau) voor een baan,voelt best wel goed.![]()
Meestal ICT.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:53 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Nice. Wat voor soort werk zoek je?
Ben je nog steeds ziek dan? Dat duurt wel lang zeg.quote:Op woensdag 4 januari 2017 13:30 schreef theguyver het volgende:
hello peeps, bijna vakantie en met beetje succes een einde aan mijn griepje!
4weken al, we steken elkaar aan thuisquote:Op woensdag 4 januari 2017 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je nog steeds ziek dan? Dat duurt wel lang zeg.
Gelukkig maar dat het nu beter gaatquote:Op woensdag 4 januari 2017 14:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
4weken al, we steken elkaar aan thuis![]()
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar we zijn aan de betere hand
Ja heb de vorige vakanties ziek in bed gelegen..quote:Op woensdag 4 januari 2017 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het nu beter gaatwat een ellende
Dé reden dat ik geen staatslot meer koop.quote:Op woensdag 4 januari 2017 14:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja heb de vorige vakanties ziek in bed gelegen..
YES ik heb 2,66 gewonnen met de staatsloterij kan ik net een biertje voor halen
Niks proleetquote:Op woensdag 4 januari 2017 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nog steeds gewoon een Poolse proleet van binnen
2 straten gekocht met personeel hier..quote:Op woensdag 4 januari 2017 14:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dé reden dat ik geen staatslot meer koop.
More like a geek(and an otaku and a video gamer and music-instrument player and etc etc)!!quote:
oh gutje toch!!quote:
Wat?quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
More like a geek(and an otaku and a video gamer and music-instrument player and etc etc)!!
[..]
oh gutje toch!!
Ik ga ook na mijn opleiding bij de Gemeente solliciteren of een jaar reizen...quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat?
Die betalen goed en bieden snel vast contract..
Ik maak geen grapje
quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga ook na mijn opleiding bij de Gemeente solliciteren of een jaar reizen...
tof voor de lolz?quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:26 schreef t4600c het volgende:
Zelf bezig met wat foto's te bewerken tot ik ze goed genoeg vind voor het interweb.
Inkomensconsulentquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:28 schreef theguyver het volgende:
[..]wat voor werk?
Maatje van me werkt voor de gemeente (ICT), en hij verdiend behoorlijk goed had na een jaar een contract!
Foto's voor wat voor project?quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:26 schreef t4600c het volgende:
Zelf bezig met wat foto's te bewerken tot ik ze goed genoeg vind voor het interweb.
Morgen checken dan.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat?
Die betalen goed en bieden snel vast contract..
Ik maak geen grapje
Ik voel me oud, ik moest opzoeken wat een otaku isquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
More like a geek(and an otaku and a video gamer and music-instrument player and etc etc)!!
[..]
oh gutje toch!!
quote:
Voor hobbyquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:29 schreef theguyver het volgende:
Ben niet echt met en project bezig. Maar af en toe ga ik wel ergens naartoe zoals bos, stad, eiland enzo.
[..]
tof voor de lolz?
of professioneel werk?
als je iets mooi voor ons hebt pleuren we het wel in onze SCquote:
quote:
Weinig weten over Japanse cultuur.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:12 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik voel me oud, ik moest opzoeken wat een otaku is
Er is altijd wel vraag naar een goede ITer lijkt me.
Maar wil iemand wel zijn fotos op BNW hebben staan?quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
als je iets mooi voor ons hebt pleuren we het wel in onze SC
Hallo new-blood.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:57 schreef Heiwa het volgende:
[..]
Maar wil iemand wel zijn foto's op BNW hebben staan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |