Je gaat het druk krijgen Bquote:Op zaterdag 31 december 2016 11:53 schreef Blaadjes het volgende:
Ik ga vandaag politiemannetje spelen. Er mag nl geen vuurwerk worden afgestoken op het park en we zitten ram vol. Dat wordt leuk
Gaat met de mist op dit moment weinig van te zien zijn vrees ik.quote:Op zaterdag 31 december 2016 11:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Vuurwerk
BIEM krakaka BAM BAM BOEM fwieeeeeeee enzovoort.
Dankjewel Chris, jij hetzelfde gewenstquote:Op zaterdag 31 december 2016 17:39 schreef ChrisCarter het volgende:
Iedereen een goed 2017 gewenst, gezondheid en geluk voorop.
Jij ook Chris!quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:39 schreef ChrisCarter het volgende:
Hier is het wel beetje bewolkt maar het vuurwerk doet het prima.quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gaat met de mist op dit moment weinig van te zien zijn vrees ik.
Van hetzelfde C !quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:39 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik wacht nog paar uurtjes en probeer precies twaalf uur hier de beste wensen te postenquote:Op zaterdag 31 december 2016 18:24 schreef Samzz het volgende:
Hier ook iedereen alvast de beste wensen en tot volgend jaar!
Hetzelfde Samzzquote:Op zaterdag 31 december 2016 18:24 schreef Samzz het volgende:
Hier ook iedereen alvast de beste wensen en tot volgend jaar!
Dan wens ik jou alvast een geweldig 2017quote:Op zaterdag 31 december 2016 18:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Hier is het 2017
Gelukkig nieuwjaar allen
Viel best mee. Restaurant hadden ze het wel druk. 360 man zit er nu te eten.quote:
Zo zeg! Volle bak! De drukte zal nog wel komen straks. Hier schieten ze volgens mij nu al alles wegquote:Op zaterdag 31 december 2016 19:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Viel best mee. Restaurant hadden ze het wel druk. 360 man zit er nu te eten.
Ik ben klaar hoor. Zit lkkr thuis. Vreten en vanacht naar renesse tot 7 ofzoquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo zeg! Volle bak! De drukte zal nog wel komen straks. Hier schieten ze volgens mij nu al alles weg
Werk ze en sterkte en tot 12 uur
Enjoy!quote:Op zaterdag 31 december 2016 21:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik ben klaar hoor. Zit lkkr thuis. Vreten en vanacht naar renesse tot 7 ofzo
Na twaalf uur. Nu blijf ik bij de kat die doodsbang is. Arm beestje. Het lijkt hier Aleppo wel. Niet normaal zulk zwaar vuurwerk. Af en toe staat het huis te trillenquote:Op zaterdag 31 december 2016 21:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat komt goed. Ga jij nog wat doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |