En al was er wel een, ik doe niet aan Whatsapp groepenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Grapjas. Nee hoor Sam, die hebben we niet. Tenminste niet 1 waar ik ook inzit
Ik ook niet. Wel aan whatsapp. Maar dan met 1 pers tegelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
En al was er wel een, ik doe niet aan Whatsapp groepen.
Ik wel, maar niet met fok!ersquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
En al was er wel een, ik doe niet aan Whatsapp groepen.
Jij ook Scrummie!!quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk ik. Weet het ook niet meer precies.
De beste wensen nog (het mag nog!)! Ook voor de rest hier.
Haha. Komt goed joh.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
En nu even een high five voor B. Die werkt zich een slag in de rondte. 17 dagen achter elkaar
Nog niet,budget is te laag.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je nu bij elkaar 3 kostuums? Kun je leuk combineren he?
Jij bent meer PC Hooftstraat.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Primark![]()
Ga dan lekker in een vuilniszak lopen joh
quote:
Ze zijn los verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kostuums bij de Primark? Maatpakken?
Hoe?
Dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, hebben ze. Jasjes en broeken die je kunt combineren, dan heb je toch ook een costuum? Ik denk dat BPN dat bedoelt. Geen maatpakken natuurlijk, maar combi's in zijn maat.
We zijn er uitquote:Op vrijdag 6 januari 2017 23:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nog niet,budget is te laag.
*bijna 7 jaar ongevraagd Wajong uitkering*![]()
![]()
[..]
Jij bent meer PC Hooftstraat.
[..]
[..]
Ze zijn los verkrijgbaar.
[..]
Dat bedoel ik dus.![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Al plannen voor de volgende vakantie?
Blijf daar maar even weg, die boelersquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Mnee. Nog niet. Maar dat kan vrij spontaan ontstaan.
OP NAAR HET KLB SC TOPIC
Uiteraard, daar post ik niet meer. Wat een idioten daarquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Blijf daar maar even weg, die boelersWij zijn veel beter dan hunnie. Met hun pleuris-SC.
Echt he. Even wat gelezen daar maar dat is toch wel het laagste wat je hier kan vindenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uiteraard, daar post ik niet meer. Wat een idioten daar
Ohjaquote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het enige goeie daar komt hier al af en toe, Opsonisnanatisnsatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |