Mannenafdeling is echt niets op sommige broeken na. De colbertjes en pantalons zijn helemaal verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En toch he..ik heb een aantal kledingstukken van de primark en die zijn nog steeds na vele keren wassen prima in vorm. De schoenen die ik er gekocht heb zijn ook goed.
Same. Fijne pyjamabroeken ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En toch he..ik heb een aantal kledingstukken van de primark en die zijn nog steeds na vele keren wassen prima in vorm. De schoenen die ik er gekocht heb zijn ook goed.
Jazeker, al sinds ik 3 wasquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Speelde jij nou wel eens games? Zowel; Indien je The Last of Us hebt gespeeld kan je dit wel waarderen denk ik.
Ah, dan ken je The Last of Us vast nietquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jazeker, al sinds ik 3 wasMaar wel op de PC.
Dat moet DeMolay of LED_ zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:16 schreef ATuin-hek het volgende:
Met dank aan 1 van de oldbies van dit forum voor het doorsturen
Draaipijpen?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mannenafdeling is echt niets op sommige broeken na. De colbertjes en pantalons zijn helemaal verschrikkelijk.
Ik heb overwogen om voor die game een console aan te schaffenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, dan ken je The Last of Us vast niet. Beste verhalende game ooit wat mij betreft.
Doen, vlak voor deel 2 uit komt. Eerst deel 1 helemaal doorspelen, en dan deel 2 erachteraanquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik heb overwogen om voor die game een console aan te schaffen
He, lekker dat je er weer bent. Niet meer doen hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doen, vlak voor deel 2 uit komt. Eerst deel 1 helemaal doorspelen, en dan deel 2 erachteraan.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
He, lekker dat je er weer bent. Niet meer doen hoor
Geeft er een leuke switch aanquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Draai je tijdens het pijpen? Jemig wat ordinair Lavenderr.
Boosquote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He-he. Eindelijk. Hallo Samzz. Of ben je nog boos?
quote:
Dat zal best wel meevallen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach met mijn piemellengte valt er weinig aan te draaien hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |