had ze kietellippen?quote:Op maandag 2 januari 2017 23:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb met een vrouw gezoend Mortaxx. :S
Was je feestje nog chill?
ja las het. Ik niet pffquote:Op maandag 2 januari 2017 23:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb met een vrouw gezoend Mortaxx. :S
Was je feestje nog chill?
Te trippend?quote:Op maandag 2 januari 2017 23:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja las het. Ik niet pff
Ja feestje was best oké, maar 2cb is niet voor herhaling vatbaar. Niet in die setting iig
juist totaal niet. Maar misschien was de dosis te laag. Zou 18mg zijn maar dan moet je wel trip krijgenquote:
Ja toch? Nog wat te winnen ookquote:Op maandag 2 januari 2017 23:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fok-it leuk iniatief dat Oscars topic als ik weer thuis ben ga ik er eens voor zitten.
Oh wel jammer om te horen. Volgende keer beter.quote:Op maandag 2 januari 2017 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
juist totaal niet. Maar misschien was de dosis te laag. Zou 18mg zijn maar dan moet je wel trip krijgen
Zit gewoon teveel in eigen wereld en dan zijn andere mensen vervelend
volgende keer is ravequote:Op maandag 2 januari 2017 23:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh wel jammer om te horen. Volgende keer beter.
Met O&N?quote:Op maandag 2 januari 2017 23:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja las het. Ik niet pff
Ja feestje was best oké, maar 2cb is niet voor herhaling vatbaar. Niet in die setting iig
waarom niemand gezoend dan?quote:
Kom alleen nog niet verder als Deadpool morgen even wat arthouse films bekijken.quote:
Ongelooflijkquote:
Nee, dat is een prequel. Lijkt me geen reet aan trouwens ivm TFAquote:Op maandag 2 januari 2017 23:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kom alleen nog niet verder als Deadpool morgen even wat arthouse films bekijken.
Zit die neger ook in de nieuwe star wars film?
Ik doe ook mee maar niet om te winnen (pathepas dus beetje overdreven). Doe van de week invullenquote:
Ja heb ik ook, en om nou een Unlimited pas als prijs te doen gaat ook beetje verquote:Op maandag 2 januari 2017 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe ook mee maar niet om te winnen (pathepas dus beetje overdreven). Doe van de week invullen
Whehe inderdaad. Wel leuk!quote:Op maandag 2 januari 2017 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb ik ook, en om nou een Unlimited pas als prijs te doen gaat ook beetje ver
quote:Op maandag 2 januari 2017 23:54 schreef Flippiee het volgende:
Ik zag vandaag promo filmpje van cda. Die was niet slecht imo
Wat was hun centrale thema?quote:Op maandag 2 januari 2017 23:54 schreef Flippiee het volgende:
Was een aardige video jaquote:Op maandag 2 januari 2017 23:54 schreef Flippiee het volgende:
Het was beter dan dat Fokkiequote:
Lastig uit te leggen want filmpje was zeer kort. Het betrof gewoon wat maatschappelijke problemen (en nee niet de vluchtelingen) en als het ze daadwerkelijk gaat om hoe het land eruit ziet voor de volgende generatie kinderen, dan is het niet slecht.quote:
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:10 schreef Fok-it het volgende:
JAAA GEFELICITEERD FOKKIEEE
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ik gok Janis Joplinquote:
Amygodinquote:
Zo'n zangeres krijg je niet snel meer terug neequote:
Gefeliciteerd pikquote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd kerel.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Fokkertquote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Gefeliciteerd !quote:
Welkequote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:17 schreef supersof het volgende:
Mijn lievelingsnummer van dit moment doet het niet meer op youtube
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |