hey poepiequote:
ik groette je in klb net met insoquote:
Ik vind jou liefquote:Op vrijdag 30 december 2016 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
hey poepie
[..]
ik groette je in klb net met insoen daar reageerde je niet op dusja
Matige wifiquote:Op vrijdag 30 december 2016 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
hey poepie
[..]
ik groette je in klb net met insoen daar reageerde je niet op dusja
ik van tjacka-volleybal.jpgquote:Op vrijdag 30 december 2016 17:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Graag gedaan Paxcon
Ik werd opgewonden van je stem gisteren
Dat deed ik uit liefde. Vanavond El Classicoquote:Op vrijdag 30 december 2016 17:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja want jij ging mij ooit zomaar blokkeren
oprotten met die taylorquote:Op vrijdag 30 december 2016 17:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat deed ik uit liefde. Vanavond El Classico
ja ik ben best liefquote:
oh balenquote:
zou het toch maar wel gelovenquote:
Ik heb dat ookquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nooit van gehoord
heb je wel unblockt op de app
Hoezo zou ikquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:04 schreef Paxcon het volgende:
inso zit jij ook zo als je op je vrouw wacht ofzo?
[ afbeelding ]
is dat voor seksdatesquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb dat ook
Dacht dat homo's dat alleen gebruikte
Dm je nummer ga ik jou ook ontblokken
quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb gehoord dat alle oostblokkers dat doen
scruff is soortgelijk als grindr.quote:
zit jij daar ook op?quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:10 schreef Divje het volgende:
[..]
scruff is soortgelijk als grindr.
Tjacka kan je meer vertellen.
Dat ken ik niet. Had wel grindr account met foto van een vriend gemaakt. Toen was hij boosquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:10 schreef Divje het volgende:
[..]
scruff is soortgelijk als grindr.
Tjacka kan je meer vertellen.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Had wel grindr account met foto van een vriend gemaakt. Toen was hij boos
pax is heetquote:
Hij werd bij de supermarkt aangesproken door een jongen die ge-out is, hoe bij hem het uit de kast treden ging.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij werd bij de supermarkt aangesproken door een jongen die ge-out is, hoe bij hem het uit de kast treden ging.
Ja. Dit ging wel te ver. Daarna ging hij mij telkens pestenquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel weer streken die bij jou passen. Man man man.
Da's ook wel kinderachtig. Take it like a man zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja. Dit ging wel te ver. Daarna ging hij mij telkens pesten
Ach, het begint toch pas rond 18:00quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:17 schreef Fok-it het volgende:
Laatste uurtje werken
Werken op oudejaarsdag man man
ik moet morgenquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:17 schreef Fok-it het volgende:
Laatste uurtje werken
Daar word je ook niet vrolijk van neequote:
Wont happenquote:Op zaterdag 31 december 2016 17:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik tegen die tijd een beetje in slaap ben gevallen.
denk het niet met al die pillenquote:Op zaterdag 31 december 2016 17:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik tegen die tijd een beetje in slaap ben gevallen.
Kom ook dan, ik ben echt de ideale wingman. Spreek rustig 20 leuke mannen per uur voor je aan tot het raak is.quote:
Ben geen FOK!autist, kan dat zelf ook wel gvdquote:Op zaterdag 31 december 2016 17:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kom ook dan, ik ben echt de ideale wingman. Spreek rustig 20 leuke mannen per uur voor je aan tot het raak is.
Oh dat geloof ik wel, maar is gewoon leuk.quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben geen FOK!autist, kan dat zelf ook wel gvd
Maar oke doen we. Samen mannen spotten?
Ja echt niet normaal.quote:
waarschijnlijk lukt het je wel er een uit de kast te trekken (hihi trekken)quote:Op zaterdag 31 december 2016 18:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal.
Paar vrienden nemen wel echt van die boeren mee, dat wordt een beetje awkward met m'n Amsterdamse diva aan m'n zijde maar ik ga maar gewoon schijt hebben.
aansteller. Is een gewone dag toch. Alles begint pas na het etenquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:17 schreef Fok-it het volgende:
Laatste uurtje werken
hee een nieuwe. Vul het lijstje eens inquote:Op zaterdag 31 december 2016 18:35 schreef supersof het volgende:
[..]
aansteller. Is een gewone dag toch. Alles begint pas na het eten
Ik heb dat lijstje bedacht grapjasquote:Op zaterdag 31 december 2016 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hee een nieuwe. Vul het lijstje eens in
quote:Op zaterdag 31 december 2016 18:35 schreef supersof het volgende:
[..]
aansteller. Is een gewone dag toch. Alles begint pas na het eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |