Ik heb je aangestoken!!quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dat is wel zo
misschien ga ik vanavond ff bakken
ZOiets bedoelde ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 30 december 2016 15:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hieraan: https://www.consumerscan.eu/about/
Dat is echt verkeerd gezien. Je was echt vrij. Dat is toch juist top?quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is verschrikkelijk. Een hele vrije week naar de kloten geholpen. Maar ja...
iets minder iig, zie bericht hierboven van mijquote:
Justin zal inderdaad Paul daar wel voor betaald hebben.quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:18 schreef Sfeermaker het volgende:
ik kan me herinneren dat zelfs Paul de Leeuw in een talkshow zei van "wooow da nieuwe nummer van Justin Timberlake is echt net zo goed als de Michael Jackson van de jaren '80 ". echt hoeveel geld JT in marketing heeft gepompt, niet normaal
maar misschien zit ik weer aan de rum voordat ik maar iets gedaan heb, kan ookquote:
Ik snap het wel. Ik heb van een week was liggen dat ik nog moet opvouwen. Maar ik kom er maar niet aan toe. Ik heb nog wel gewerkt 1,5 dag.quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is verschrikkelijk. Een hele vrije week naar de kloten geholpen. Maar ja...
Ja of de nieuwe CD van Bieber, volwassen en magistraal.....quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:18 schreef Sfeermaker het volgende:
ik kan me herinneren dat zelfs Paul de Leeuw in een talkshow zei van "wooow da nieuwe nummer van Justin Timberlake is echt net zo goed als de Michael Jackson van de jaren '80 ". echt hoeveel geld JT in marketing heeft gepompt, niet normaal
Zijn jullie een afspiegeling van de Nederlandse maatschappij?quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hieraan: https://www.consumerscan.eu/about/
Ja, ik zat die tekst ook al te lezenquote:Op vrijdag 30 december 2016 15:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Zijn jullie een afspiegeling van het Nederlandse gezin?
Daar kun je je ook aardig van doodschrikkenquote:Op vrijdag 30 december 2016 15:18 schreef PippenScottie het volgende:
Hier is een verhaaltje over.
Dit gaat natuurlijk over Martin Luther King en in de zuidelijke VS was niet iedereen zo blij met dit nummer.
U2 kreeg voor een optreden doodsbedreigingen. Bono zou tijdens Pride neergeschoten worden.
Band overleggen, wat te doen... Toch optreden door laten gaan. Tijdens het bewuste couplet van Pride deed Bono zijn ogen dicht en ging zingen, toen hij zijn ogen open deed stond Adam Clayton recht voor hem.
Het kan allemaal.quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar misschien zit ik weer aan de rum voordat ik maar iets gedaan heb, kan ook
Dan moet het morgen wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |