Ja want ik vind alleen Coldplay leukquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Snap ik, als Coldplay je referentiekader is
Hij is vooral heerlijk bizar.quote:
Eens. Coldplay heeft wel een aantal erg middelmatige nummers, maar ook een hoop bijzondere, goede en/of originele.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:18 schreef Spies het volgende:
[..]
Is gewoon waar, die "weer hetzelfde liedje van Coldplay" running gag hier slaat imo nergens op.
Bizar is inderdaad wel een goede beschrijving. Dat "waar luister ik naar?"quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is vooral heerlijk bizar.
Onverhoopt een keer op uitnodiging bij KoL geweest. Man man manquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
Coldplay heeft een paar goeie nummers, maar wordt snel eentonig imo.
Ikzelf heb een gruwelijke hekel aan Kings of Leon. Man man man wat een aidsband vind ik dat. Live al helemaal bagger in het kwadraat.
Elitaire muzieksmaak hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Snap ik, als Coldplay je referentiekader voor goede muziek is
Ach, dit is nog niks. Misschien eens een keertje Earth II opzetten?quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bizar is inderdaad wel een goede beschrijving. Dat "waar luister ik naar?"
Dat zal het zijn.quote:
Verbieden!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |