quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat bashen van The Script vind ik wat vermoeiend worden.
Vind je Coldplay en Kensington nu oprecht slechter dan pakweg André Hazes of Caro Emerald? Ik kan me dat zo moeilijk voorstellen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De fix die je kon verwachten
Ik dacht over Ivan Gabrichquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit lied gaat over John Henderson
Moeten ze maar betere muziek maken. Wie weet stopt het danquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat bashen van Coldplay vind ik wat vermoeiend worden.
We noteren het even. In tegenstelling tot Kensington en The Script komt Coldplay niet ieder nummer met hetzelfde jankdeuntje om de hoek zetten.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Moeten ze maar betere muziek maken. Wie weet stopt het dan
Caro vind ik echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vind je Coldplay en Kensington nu oprecht slechter dan pakweg André Hazes of Caro Emerald? Ik kan me dat zo moeilijk voorstellen.
Dat laatste stukje van die zinquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We noteren het even. In tegenstelling tot Kensington en The Script komt Coldplay niet ieder nummer met hetzelfde jankdeuntje om de hoek zetten.
Is gewoon waar, die "weer hetzelfde liedje van Coldplay" running gag hier slaat imo nergens op.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat laatste stukje van die zin
* OscarMopperkont ligt op de grond van het lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |