En terechtquote:
Die ringtone had ik vroeg op mijn telefoon. Als DJ zou ik die gewoon eerst ff draaien.quote:
Dit jaar niet, maar de overige jaren had ik wel op onderweg gestemdquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:32 schreef Bugno het volgende:
[..]
Met Birgit
Gestemd overigens op Abel
quote:
Ja, maar dat is niet je muzieksmaakquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wow....ik bedoel eigenlijk dat bijvoorbeeld zo'n Sorry van Justin Bieber is gewoon slecht, sneu deuntje, vreselijke autotune. Maar als ik in de auto zit en het komt langs, zing ik net zo hard met een glimlach op mijn gezicht mee.
Maakt dit het wat duidelijker?
TUSK!quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zit veel te diep in hem.
Tsja, ja, nouja...
Ik heb deze top 2000 al 4 blof en 5 marco liedjes meegezongen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wow....ik bedoel eigenlijk dat bijvoorbeeld zo'n Sorry van Justin Bieber is gewoon slecht, sneu deuntje, vreselijke autotune. Maar als ik in de auto zit en het komt langs, zing ik net zo hard met een glimlach op mijn gezicht mee.
Maakt dit het wat duidelijker?
quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:35 schreef D. het volgende:
Ook deze blijft leuk, max. 2 keer per jaar
Daar zit ik nu dus op. Mooi.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
Vorige week nog live in het Glazen Huis.
Als hij het maar over een vrouw heeft en niet dat een man nog veel te diep in hem zitquote:Op vrijdag 30 december 2016 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, ja, nouja...
quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als hij het maar over een vrouw heeft en niet dat een man nog veel te diep in hem zit
je zit op het glazen huis?quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Daar zit ik nu dus op. Mooi.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, ja, nouja...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahjoh, boeiend, het is allang verleden tijd.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als hij het maar over een vrouw heeft en niet dat een man nog veel te diep in hem zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |