tussen de momenten van spijt en irritatie door is dat gevoel er vaak nog welquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zolang het gevoel goed is en de liefde is aanwezig, dan is het prima!
Mr ZImmerman is dus gewoon een ordinaire jatter!quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:34 schreef Piranjavisje het volgende:
Er zit een stukje in dit nummer wat wel een beetje lijkt op de solo in Society van Eddie Vedder.
och jee, iedereen is ziek deze weekquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben trouwens heel zielig, ik ben ziek. Ben nu op de bank beland en heb een kopje thee gezet zonder om te vallen
* Scorpion_17 geeft je een aai over je bolquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben trouwens heel zielig, ik ben ziek. Ben nu op de bank beland en heb een kopje thee gezet zonder om te vallen
quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:35 schreef Doedezemaar het volgende:
En waar is die lieftallige echtgenoot van jequote:Op vrijdag 30 december 2016 10:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Gelukkig maar. Als het gevoel er niet meer is, houdt het op denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tussen de momenten van spijt en irritatie door is dat gevoel er vaak nog wel
ow jee.. griep? beterschapquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |