Naomiquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:24 schreef IkFok het volgende:
Weet iemand nog wie Iwan weg heeft gestuurd nadat hij uvhj was geworden?
oke, ik heb het gezegd he, het zou wel gerechtigheid voor Vanessa zijn, die won niet dat was onterecht vond ik, dat die stomme Giorgio won, die ik zo niks aan vondquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:24 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
jij wil dat ze gaat winnen dat is wat anders
quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:25 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
naomi, dat was bijna de mooiste dag in mijn leven
Dankquote:
Dus dat...quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik geloof Fleur ook wel hoor, als je gelooft dat je zelf invloed kan hebben in een opgezet reality programma, dan ben je echt gek lijkt mij, de febo bepaalt alles daar, ook wie de nieuwe inwoners steeds worden
Ivan was in de buitenwereld ook niet zo populair, dat klopte vorig jaar ook nietquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:15 schreef xFleur het volgende:
[..]Een en al doorgestoken kaart als Gina wint, was al vanaf januari dit jaar bekend.
Gina heeft nog nooit meeste stemmen gehad van de kijkers, iedereen kotst dr uit, en dan wel winnen?
Maar dit jaar nog niet zeker of er iemand naar huis moet?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:24 schreef IkFok het volgende:
Weet iemand nog wie Iwan weg heeft gestuurd nadat hij uvhj was geworden?
Omdat ze liegt.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:26 schreef snetje het volgende:
Billy tegen Ramona: Ik vind dat je het verdiend en ik hoop....
Waarom dan 2 stemmen op Jessie?...
juist, begin je het al te snappenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:27 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ivan was in de buitenwereld ook niet zo populair, dat klopte vorig jaar ook niet
1000 euro= een trap in de reet kunnen ze krijgenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:20 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
gewoon zeggen wie nu vertrekt krijgt 1000 euro en hop 15 nieuwe erin
Nee, hoewel het er soms op lijkt dat Ruud's einde nadert. Door gesprekjes met Row, maar time will tell.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:27 schreef xFleur het volgende:
[..]
Maar dit jaar nog niet zeker of er iemand naar huis moet?
Laten ze de bewoners die daar schoonmaken maar betalen en niet voor lief nemen met totaal geen respect.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:10 schreef formule het volgende:
Gina en Vic over een huishoudster,die blij mag zijn om daar te werken, zijn ze helemaal van de pot gerukt
ja dat geloof ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik geloof Fleur ook wel hoor, als je gelooft dat je zelf invloed kan hebben in een opgezet reality programma, dan ben je echt gek lijkt mij, de febo bepaalt alles daar, ook wie de nieuwe inwoners steeds worden
Als ze het niet word ligt ze een week in bed te jankenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:29 schreef snetje het volgende:
Ramona: Ik ga ervoor ....
Die rekent zich al helemaal rijk...
niet alleen de heren, ik denk eigenlijk iedereenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:28 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee, hoewel het er soms op lijkt dat Ruud's einde nadert. Door gesprekjes met Row, maar time will tell.
Hopelijk Row met hem mee, aantal heren daar, met name Boyd zijn he-le-maal klaar met haar.
Ik geloof dat men hier het daarover wel zo'n beetje eens is hoor, al een paar jaar.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Populairder dan je denkt......en nog steeds.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:27 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ivan was in de buitenwereld ook niet zo populair, dat klopte vorig jaar ook niet
Da's waar, Boyd en Jessie zijn er gewoon het meest open over.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
niet alleen de heren, ik denk eigenlijk iedereen
Oh maar ik snap het heel goed hoor, ik ben ook al opgehouden om op nieuwkomers te stemmen, de febo beslist toch, dat is al in maand 2 begonnen met die lauraquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
juist, begin je het al te snappen
Maar ze is totaal niet bezig met de verkiezing hoorquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:29 schreef snetje het volgende:
Ramona: Ik ga ervoor ....
Die rekent zich al helemaal rijk...
een van de weinigen die er enigszins voor in aanmerking komt imhoquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar ze is totaal niet bezig met de verkiezing hoor
Niet te geloven......over de top verjaarsfeestje was al meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar ze is totaal niet bezig met de verkiezing hoor
Dat mocht ze willenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
een van de weinigen die er enigszins voor in aanmerking komt imho
tot 11 uur mag je stemmen/smsenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:37 schreef StruisVogelt het volgende:
Gm Cos
Idiot en Kaka zitten al klaar ...tis vanmiddag pas toch ?
wij ook niet, dat scheeltquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:37 schreef puzziepie het volgende:
Row heeft geen behoefte om hier nog een videoclip uit te brengen
Wat een opluchting![]()
![]()
Hoezo, omdat ze twee of drie keer in dat jaar iets heeft gedaan met theater en alle hulp kreeg die nodig was. Zelf is ze totaal niet behulpzaam als het op handenarbeid aan komt.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
een van de weinigen die er enigszins voor in aanmerking komt imho
zouden ze zich nu al dan in nette kleren hijsen?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:37 schreef StruisVogelt het volgende:
Gm Cos
alvast tv opnames maken denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:40 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
zouden ze zich nu al dan in nette kleren hijsen?
Idd, wel aparte switch zo pardoes.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:37 schreef puzziepie het volgende:
Row heeft geen behoefte om hier nog een videoclip uit te brengen
Wat een opluchting![]()
![]()
Dat kunnen hun makkelijk doen, wat moeten ze anders. Wie heeft de koeien vandaag gedaan?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:37 schreef StruisVogelt het volgende:
Gm Cos
heel veel gekookt, 2 of 3 verschillende maaltijden, en vaak had ze het goed raak met haar commentaar, afgevallen, gevochten.....................quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoezo, omdat ze twee of drie keer in dat jaar iets heeft gedaan met theater en alle hulp kreeg die nodig was. Zelf is ze totaal niet behulpzaam als het op handenarbeid aan komt.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Idd, wel aparte switch zo pardoes.
Vd week hadden de heren het er al over dat dit niet ging gebeuren.
ik kan me herinneren dat er 1 of 2 jaar geleden net zo een geintje wasquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Er hebben er wel meer verkeerd gestemd gisteren,
![]()
![]()
op de utopiasiteBrigitte Van Dijk
Ik voel me zo rot dat ik Rowena heb gekozen als UVHJ. Er stond wie wil je dat zijn koffers gaat pakken. Ben er gewoon misselijk van.
Het zijn gewoon prutsers bij talpa en dat is in die paar jaar niks veranderdquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik kan me herinneren dat er 1 of 2 jaar geleden net zo een geintje was
zou de febo dit elk jaar doen?, wat een geniepig zootje daar dan.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik kan me herinneren dat er 1 of 2 jaar geleden net zo een geintje was
Een blunder is het sowieso, of het nu expres verkeerd gedaan is of niet.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
![]()
![]()
Ik voel me zo rot dat ik Rowena heb gekozen als UVHJ. Er stond wie wil je dat zijn koffers gaat pakken. Ben er gewoon misselijk van.
zouden ze dat hebben gedaan om zo er voor te zorgen dat die losers ook nog een paar procenten krijgen
Dat denk ik ook, dat ie dat doet.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:33 schreef snetje het volgende:
Volgens Bas doet Rob elke dag een bewoner na ...gisteren Jessie...
quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
![]()
![]()
zouden ze dat hebben gedaan om zo er voor te zorgen dat die losers ook nog een paar procenten krijgen
domme troela zeg ..quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If the spell won't kill you, your ego does
Kan iemand Ruud even vertellen dat Row uitkeek naar zijn exit zodat zij zijn stemmers erbij zou krijgen?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:43 schreef StruisVogelt het volgende:
Idiot tegen Kaka
hij vind het niet leuk als ze denkt
omdat ze met hem is dat ..
tok tok tok
Row ; nee zo bedoel ik het niet het is gewoon zo
SLock![]()
![]()
.. man man wat een getress allemaal
quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:46 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
domme troela zeg ..
hoe kan je dat nou doen ..op wie heb je dan gestemd ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |