Nee. Wat dat betreft zijn internetradio en streamingdiensten zo'n enorme stap vooruit.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik hou zelf heel veel van Lyle Lovett en Teddy Thompson, maar die zie ik nog niet zo gauw in de top 2000 komen.
Ja toen zelfs op 287quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:23 schreef cafca het volgende:
Van de mainstream hit bandjes van de afgelopen 5 jaar vind ik Imagine Dragons toch wel één van de leukste. Maar dit is wel absurd hoog ja. Vorig jaar nog hoger volgens mij
Klinkt alsof hij versneld wordt afgespeeldquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is de enige en juiste versie, amice.
Vorig jaar 287 inderdaadquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:23 schreef cafca het volgende:
Van de mainstream hit bandjes van de afgelopen 5 jaar vind ik Imagine Dragons toch wel één van de leukste. Maar dit is wel absurd hoog ja. Vorig jaar nog hoger volgens mij
Kom, laten we alle mensen met een foute muziekmening thuis bezoeken. Ik neem de koffie en de taart mee voor een goed gesprek.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:23 schreef nozem het volgende:
Wow, deze staat hoger dan alle drie de Smiths nummers in de lijst.
Ik voeg vaak veel Oh Ja'tjes toe aan mijn spotify.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:25 schreef Koen66 het volgende:
afgelopen dagen toch best veel nieuws horen langskomen
En dan luister ik hooguit 1/4
Probleem is dat hun singletjes vrij matig zijn. Amsterdam en Hear Me (hoewel erg Killeresque) zijn veel toffer.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:23 schreef cafca het volgende:
Moonshine drinken buiten als de warmte van de dag geweken is. Heerlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lynchburg stond al op lijstje inderdaad, Memphis nu ook, thanks. Zuid-west en Noord-west gehad afgelopen jaren, steden daar vond ik niet interessant (behalve Seattle). Echte authentieke dingen zitten toch in het midden (Alabama, Tennessee, Virginia), dus daar ga ik wel meer natuur en steden combineren
goed planquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:25 schreef djenneke het volgende:
Tijd voor nog een bakje koffie. Ik ben ook een addict
je zou verwachten dat Radio 2 hierna Rehab gezet zou hebbenquote:
Nee, die hoop heb ik reeds al lang opgegeven.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom, laten we alle mensen met een foute muziekmening thuis bezoeken. Ik neem de koffie en de taart mee voor een goed gesprek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |