welnee johquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah de goeie Elvis
[..]
Mwah staat toch op 1 van de beste albums ooit. Downward Spiral

Volstrekt oneens. In plaats van het gekrijs van Whitney had ook de originele versie van Dolly in de lijst kunnen staan. Veel mooier gezongen.quote:

quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:10 schreef Cee het volgende:
Dit vind ik dan weer een overgewaardeerd zeiknummer.

Ja, dan mog voor mij Tammy Wynette, Linda Rondstadt en Emmylou Harris in plaats van een aantal Johnny Cash nummers erin. (Of in plaats van Kensington, nog beter)quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:09 schreef Koen66 het volgende:
af en toe country is wel lekker, maar naar een country concert gaan, neuh

volgens mij niet. maar hoe dan ook radio 2 wil het niet, want 'het geeft zo mooi de tijdgeest aan'quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:11 schreef livelink het volgende:
Een tijdslot mbt het huidige jaar zou ik wel mee eens zijn. Die was er in het begin volgens mij ook.

Het had flink gevroren die nachtquote:

Nashville is één van de leukste plekken op aarde waar ik ooit geweest ben. Iedere middag en avond van kroeg naar kroeg lopen en lekker naar muziek luisteren.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:09 schreef Koen66 het volgende:
af en toe country is wel lekker, maar naar een country concert gaan, neuh

daarom begreep ik dequote:

hij is gewoon geilquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:13 schreef djenneke het volgende:
Hij meent het echt. Dat hoor je gewoon.

quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dan mog voor mij Tammy Wynette, Linda Rondstadt en Emmylou Harris in plaats van een aantal Johnny Cash nummers erin. (Of in plaats van Kensington, nog beter)

hier hetzelfde, ik was er op een maandag leek alsof het zaterdagavond wasquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:13 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Nashville is één van de leukste plekken op aarde waar ik ooit geweest ben. Iedere middag en avond van kroeg naar kroeg lopen en lekker naar muziek luisteren.

Iedere porie van de stad, overal, altijd.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:13 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Nashville is één van de leukste plekken op aarde waar ik ooit geweest ben. Iedere middag en avond van kroeg naar kroeg lopen en lekker naar muziek luisteren.

Ik moet hem gewoon even quoten.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het had flink gevroren die nacht
balend stonden we in de mist
ik om het rotweer, zij omdat ze wist
dat uitmaken haar sterkste kant niet was
het had flink gevroren die nacht
ze praatte over vriendschap en trouw
maar aan haar blik van brekend glas
wist ik al wat ze zeggen wou
en toen ze weg was, sprong ik in de gracht.
Het had flink gevroren die nacht.

rij voorzichtig!quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:15 schreef Bugno het volgende:
Ik ga even op weg naar kantoor, spreek jullie zo weer

ja hij is wel mooi....quote:

Ik zal t de trambestuurder meldenquote:

She normaal gesproken, maar die vind ik niet zo boeiend.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:17 schreef Koen66 het volgende:
staat er nog meer Costello in de lijst eigenlijk?

wat zijn we het eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |