ik hoor nu dit:quote:Op vrijdag 30 december 2016 08:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben zojuist wakker geworden, dus ik hoorde de laatste flanken van het opkomstnummer van Robert Thornton.
dus wat je eigenlijk zegt, is dat de huidige generatie geen smaak heeftquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:00 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een beetje het probleem van de generaties. Mijn ouders vonden veel van de nummers die ik mooi vond en die nu (semi-)klassiekers zijn ook helemaal niets. Muziek is meer dan een product om technisch te analyseren, het roept ook herinneringen op aan mooie, ontroerende of vervelende momenten. Bij mij was dat op de muziek van Nena, Toontje Lager en Human League, bij de huidige generatie vage rappers en Kensington.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:00 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een beetje het probleem van de generaties. Mijn ouders vonden veel van de nummers die ik mooi vond en die nu (semi-)klassiekers zijn ook helemaal niets. Muziek is meer dan een product om technisch te analyseren, het roept ook herinneringen op aan mooie, ontroerende of vervelende momenten. Muziek maakt emotioneel. Bij mij was dat op de muziek van Nena, Toontje Lager en Human League, bij de huidige generatie vage rappers en Kensington.
Twee jaar geleden nog naast die mannen op het podium gestaanquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik hoor nu dit:
heerlijk hoor zo'n reclame, veel beter dan de top 2000 zelf
QFTquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
dus wat je eigenlijk zegt, is dat de huidige generatie geen smaak heeft
quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik hoor nu dit:
heerlijk hoor zo'n reclame, veel beter dan de top 2000 zelf
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:00 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een beetje het probleem van de generaties. Mijn ouders vonden veel van de nummers die ik mooi vond en die nu (semi-)klassiekers zijn ook helemaal niets. Muziek is meer dan een product om technisch te analyseren, het roept ook herinneringen op aan mooie, ontroerende of vervelende momenten. Muziek maakt emotioneel. Bij mij was dat op de muziek van Nena, Toontje Lager en Human League, bij de huidige generatie vage rappers en Kensington.
Eigenlijk zegt hij dat geen enkele generatie smaak heeft.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
90 Pink Floyd Great Gig in the Skyquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt hij dat geen enkele generatie smaak heeft.
Correct :-)quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Van wat is dit je lijstje?quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
90 Pink Floyd Great Gig in the Sky
91 Porcupine Tree Fear of a Blank Planet
92 Imagine Dragons Amsterdam
93 Sonic Youth Trilogy
94 Gathering Strange Machines
Goede plaat
Mijn single top 500.quote:
zie je wel, had ik het goed begrepenquote:
Dat las ik nietquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:03 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
zie je wel, had ik het goed begrepen
Ah, die van mij zou dan nog veel te veel van dezelfde artiest zijn dus ik denk dat ik dat nog beter niet kan invullen.quote:
maak jij nooit zo'n lijstje?quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, die van mij zou dan nog veel te veel van dezelfde artiest zijn dus ik denk dat ik dat nog beter niet kan invullen.
In de ogen van vorige generaties, wel ja. Vonden jou ouders de muziek die jij draaide en nu nog steeds graag hoort, mooi?quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Cash?quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, die van mij zou dan nog veel te veel van dezelfde artiest zijn dus ik denk dat ik dat nog beter niet kan invullen.
Ik brak mijn krabber vanmorgen tijdens het krabben. Uiteindelijk ruitenvloeistof over de ramen gegooidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |