quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:37 schreef Homdeck het volgende:
Morge![]()
Staat Alexander curly er ook in
something from nothing vind ik tofquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Van mij mag Outside er wel in, maar dat is omdat ik dat nummer helemaal grijs heb gedraaid tijdens de road trip. Daarnaast vind ik gitaarsolo van mr. Walsh gewoon echt te gek.
Ik sliep wel ff lekker moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jonguh je hoort gekluisterd te zitten aan je computer deze dagen met topic open en alle verplichtingen af te zeggen.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:38 schreef Evertjan het volgende:
Ruud de Wild had er nu door heen gestotterd bij dit intro
Hey You is weer van Pink Floyd. Of van No Doubt, als je wenst.quote:
Yoquote:
Album is sowieso tofquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
something from nothing vind ik tof
Ik kan me wel vinden in i'll never drink again. Gewoon een kater na een fucking klaverjastoernooi.quote:
als ze dit al bijna kan ligt er een mooie toekomst voor haar klaar.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:39 schreef PippenScottie het volgende:
Jeuh! Eindelijk een 9/10 uurtje. Goddelijk.
Dochter 1 is aan het meepielen op de gitaar. Ze moet nog een beetje bijleren.
Dit is echt niet slim. Maar gelukkig had hij zijn tanden niet veel langer nodigquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik kan me wel vinden in i'll never drink again. Gewoon een kater na een fucking klaverjastoernooi.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit is echt niet slim. Maar gelukkig had hij zijn tanden niet veel langer nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |