Als hij zichzelf dan verandert in een goede zanger, mag het.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:20 schreef Bos81 het volgende:
Voor hem dus geen Huub Huub Huub Barbatruc
quote:Op donderdag 29 december 2016 23:20 schreef Bos81 het volgende:
Voor hem dus geen Huub Huub Huub Barbatruc
Doe ik morgen welquote:Op donderdag 29 december 2016 23:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan moet je iemand vragen of zn een handje helpen Laxus
beidequote:Op donderdag 29 december 2016 23:20 schreef matthijst het volgende:
[..]
School niet, de Dijk niet, of beide?
Ik mag niet klagen. Wel niet via Post.nl maar voor een lokale dienst. Via de SOciale werkvoorziening. Jij zal vast wel een keer een collega van mij in het geel/rood (Nee geen DHL) hebben gezien.quote:
Koprol met aftikken.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Straks, Roll Over, Lay Down.... volgens mij is Lay Down, Roll Over een logischere volgorde
nog steeds niet hersteld van de griep ?quote:
Ik zit wel bijquote:Op donderdag 29 december 2016 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen. Wel niet via Post.nl maar voor een lokale dienst. Via de SOciale werkvoorziening. Jij zal vast wel een keer een collega van mij in het geel/rood (Nee geen DHL) hebben gezien.
Deze dijk is van voor 1953quote:Op donderdag 29 december 2016 23:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Niet echt een dijk van een plaat dit
Ik Rock n' Rochel nog flink...quote:Op donderdag 29 december 2016 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
nog steeds niet hersteld van de griep ?
Maar voor jou is het neem ik aan een bijbaantje??quote:
Beter te vroeg dan te laat.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chris Rea is er wel vroeg bij, nu al naar huis voor kerst. Duurt nog 360 dagen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |