Ik heb genoten bij het concertquote:Op donderdag 29 december 2016 23:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Muziek is genot...
Tenzij Coldplay... dat is geen genot.... noch muziek
Trouble is genotquote:Op donderdag 29 december 2016 23:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Muziek is genot...
Tenzij Coldplay... dat is geen genot.... noch muziek
Het is geen lekker wijfquote:Op donderdag 29 december 2016 23:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zeggen dat je buikgriep hebt, en dat hij mag komen kijken.
En de griep heerstquote:Op donderdag 29 december 2016 23:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zeggen dat je buikgriep hebt, en dat hij mag komen kijken.
In 93 was ik 2quote:Op donderdag 29 december 2016 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ze in 1993 in de Goffert gezien, incl. veel vuur, mattende Hells Angels en geplunderde hamburgertenten.
Die sfeer komt niet meer terug, dus ik skip maar even dit keer...
Dit blijft een interessant gezelschapquote:Op donderdag 29 december 2016 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je Cambuur-fan bent ken je dit, anders ongetwijfeld niet en dan raad ik het aan alleen op een 4:33 moment op te zetten:
Het voorprogramma ja?quote:Op donderdag 29 december 2016 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb genoten bij het concert
Ik sla hem toch maar helemaal overquote:Op donderdag 29 december 2016 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je Cambuur-fan bent ken je dit, anders ongetwijfeld niet en dan raad ik het aan alleen op een 4:33 moment op te zetten:
Gelukkig werken wij niet meer op zaterdag, anders had ik misschien dan ook nog moeten werkenquote:
Da wil ge not...quote:Op donderdag 29 december 2016 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 1993 werd ik geborenquote:Op donderdag 29 december 2016 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ze in 1993 in de Goffert gezien, incl. veel vuur, mattende Hells Angels en geplunderde hamburgertenten.
Die sfeer komt niet meer terug, dus ik skip maar even dit keer...
Ik heb ook nog een andere variant voor je, misschien vind je die leuk:quote:Op donderdag 29 december 2016 23:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik sla hem toch maar helemaal over
Je maakt het niet aantrekkelijker vrees ik.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een andere variant voor je, misschien vind je die leuk:
De lijst verjongd, da's wel duidelijkquote:
Ik houd me buiten deze conversatie.quote:
Het is geen Coldplay of Live. Dus dan mag hetquote:
Wat doe je als ik vragen mag?quote:Op donderdag 29 december 2016 23:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig werken wij niet meer op zaterdag, anders had ik misschien dan ook nog moeten werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |