Ik weet nog wel wat nummers van hen te verzinnen dan...quote:Op donderdag 29 december 2016 23:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar die staan al allemaal in de Top2000.
Originele keuzequote:Op donderdag 29 december 2016 23:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Leuk. Stuur tegen die tijd maar een reminder via pm naar de veelposters in dit topic.
Ik nomineer vast Del Shannon met Runaway.
Deze fetisj kende ik nog nietquote:Op donderdag 29 december 2016 23:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb liever een vrouw met ballonnen
quote:Op donderdag 29 december 2016 23:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We weten bij deze weer wat meer over Diaan
Hoort er wel inquote:Op donderdag 29 december 2016 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nope, is er dit jaar uit gevallen
Ja, leuk. Ik heb nog een uitgebreide stemlijst over van nummers die het allemaal niet gered hebben. Alleen lastig om daar slechts één plaat van te kiezen.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen, als DJ van Radio 49 zit ik er aan te denken om een show te doen waarin men kan aangeven welk nummer er volgens JOU in de Top2000 had moeten staan. Draai ik die gewoon.
MUZ / Radio 49 #1601 - the day after
Iemand daar zin in?
Is goed!quote:Op donderdag 29 december 2016 23:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Leuk. Stuur tegen die tijd maar een reminder via pm naar de veelposters in dit topic.
Ik nomineer vast Del Shannon met Runaway.
quote:Op donderdag 29 december 2016 23:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We weten bij deze weer wat meer over Diaan
Meerdere mag ookquote:Op donderdag 29 december 2016 23:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, leuk. Ik heb nog een uitgebreide stemlijst over van nummers die het allemaal niet gered hebben. Alleen lastig om daar slechts één plaat van te kiezen.
Ik wil ook graag Coldplayquote:Op donderdag 29 december 2016 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Graag Coldplay, Live, Bløf en zo dan...
Nee dat weet je niet. Toch?quote:Op donderdag 29 december 2016 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet nog wel wat nummers van hen te verzinnen dan...
P-Machineryquote:Op donderdag 29 december 2016 23:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen, als DJ van Radio 49 zit ik er aan te denken om een show te doen waarin men kan aangeven welk nummer er volgens JOU in de Top2000 had moeten staan. Draai ik die gewoon.
MUZ / Radio 49 #1601 - the day after
Iemand daar zin in?
Die laatste kan ik wel toejuichen maar duurt nogal lang.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al is het misschien ook leuk om Static van Godspeed You Black Emperor te vragen. Of Six Degrees of Inner Turbulence van Dream Theater.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |