Je bent wel een beetje een pedant engnekje aan het worden sinds je naam blauw is hoor.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laten we de discussie niet al te persoonlijk maken. Ik quote nu jou, maar geldt vanzelfsprekend voor allebei
Leuk dit is geen VBLquote:Op donderdag 29 december 2016 23:07 schreef Groby het volgende:
[..]
Speelt toch nauwelijks, dus zo veel mogelijk vangen voor hem
Zelfde geldt voor Hoesen
sowquote:Op donderdag 29 december 2016 23:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een pedant engnekje aan het worden sinds je naam blauw is hoor.
Dat mag je vindenquote:Op donderdag 29 december 2016 23:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een pedant engnekje aan het worden sinds je naam blauw is hoor.
Tegen Ajax hielp hij diverse kansen om zeep.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:07 schreef Groby het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Hoesen
Het schijnt dat er een concreet bod is van Real Salt Lake Cityquote:Op donderdag 29 december 2016 23:07 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
MLS? Zoja, welke club?
Ken Rusnak niet, maar volg wel de MLS.
Zonder Rusnak kun je Groningen wel opheffenquote:Op donderdag 29 december 2016 23:07 schreef Groby het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Hoesen
Rusnak boeit echt helemaal niemand.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het schijnt dat er een concreet bod is van Real Salt Lake City
Voor Rusnak verwijs ik je door naar mijn UI en mijn hart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |