Trouble is een heerlijk nummer. Maar degene die er nu aankomt is vrij middelmatig ja.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vond Trouble toch niet slecht hoor vanmiddag.
Ik vind die popplaten die ze de laatste jaren uitbrengen soms best lekkerquote:Op donderdag 29 december 2016 22:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ah, hierna de welbekende ooraids van Coldplay
ik niet, in dat andere uur zat geen slecht nummer van Coldplayquote:Op donderdag 29 december 2016 22:18 schreef Bugno het volgende:
[..]
Oh klopt ja
Ik vind dit uur beter.
quote:Op donderdag 29 december 2016 22:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
The MIghty Boosh kennen
Trouwen?
Seizoen 4quote:
quote:
Vind je het erg als ik niet alle nummers van Coldplay kan herkennen/onthouden.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Trouble is een heerlijk nummer. Maar degene die er nu aankomt is vrij middelmatig ja.
Vind zelf Talk nog steeds wel een heerlijk nummerquote:Op donderdag 29 december 2016 22:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind die popplaten die ze de laatste jaren uitbrengen soms best lekkerAl weet ik niet meer of dat ook voor deze geldt, Hymn For The Weekend iig wel
Niet echt Top 2000 materiaal overigens.
Maar wel van Ten Sharpquote:Op donderdag 29 december 2016 22:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik niet, in dat andere uur zat geen slecht nummer van Coldplay
Ik ook.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:19 schreef laxus13 het volgende:
Deze van Coldplay vind ik best lekker
Daar zat hij in, soort sketches.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Noel Fielding
The mighty boosh
Die is er nietquote:Op donderdag 29 december 2016 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
nee ik wil geen boze mevrouw oscar
Slome bietels en een meh Killers...quote:Op donderdag 29 december 2016 22:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik niet, in dat andere uur zat geen slecht nummer van Coldplay
Ik kan ze zelf niet eens allemaal onthouden, en ik luister veel ervan regelmatig.quote:Op donderdag 29 december 2016 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik niet alle nummers van Coldplay kan herkennen/onthouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |