Waterschapsheuvelquote:Op donderdag 29 december 2016 21:08 schreef Poepz0r het volgende:
Of had ik al verteld dat ik oude tekenfilms verzamel jongens? Noem wat en ik zla het hoogstwaarschijnlijk hebben staan, origineel uiteraard
Kuifje in Congoquote:Op donderdag 29 december 2016 21:08 schreef Poepz0r het volgende:
Of had ik al verteld dat ik oude tekenfilms verzamel jongens? Noem wat en ik zla het hoogstwaarschijnlijk hebben staan, origineel uiteraard
Nu ben ik benieuwdquote:Op donderdag 29 december 2016 21:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zal eens foto maken momentje
Die heb ik niet. Ik heb wel Beestenbos is boos (duitse kaft, Engels gesproken). Mooiste tekenfilm ooit, enige versie die ooit is uitgekomen op dvdquote:
Ik heb er eentje met een cricket bat.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zal eens foto maken momentje
Geen dank. Darts gerelateerd en boes is viesdik.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:10 schreef DeHovenier het volgende:
Goed plaatje in de OP van Boes boes trouwens 14.gif
Lars boom boom boom, I don't want you in my room?quote:
Die ken ik niet.quote:Op donderdag 29 december 2016 21:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Ik heb wel Beestenbos is boos (duitse kaft, Engels gesproken). Mooiste tekenfilm ooit, enige versie die ooit is uitgekomen op dvd
131 gemiddeldquote:Op donderdag 29 december 2016 21:10 schreef franklop het volgende:
zo immerdebestebob kan zijn naam aanpassen naar immernietdebestetegenfranklop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U ziet onder andere; Lucky Luke compleet, Teddy Ruxpin, DBZ, Power Rangers, Talespin, Are you Afraid of the Dark, Darkwing Duck etc etc
VEEL zijn in NL niet te krijgen dus import en dus kneitertjeduur want gelimiteerde druks etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |