Middelmatig. Wel okquote:Op donderdag 29 december 2016 20:04 schreef peaceman het volgende:
Ik vind die van Foo Fighters dus echt 1 van hun minste, maar ja, daar zal ik wel de enige in zijn.
Het is puur voor m'n enkel helaasquote:Op donderdag 29 december 2016 20:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh dat is fijn.. een massage zou ik ook wel waarderen. Ben een beetje stram in mijn spieren van al dat computeren...
Metallica moet sowieso niet meer live optredenquote:Op donderdag 29 december 2016 20:05 schreef Kyran het volgende:
Sad But True vind ik dan juist weer één van de minste van Metallica. Word er ook gek van dat ze het live blijven spelen.
Ja hun eerste hit in NLquote:
gewoon gaan dansenquote:Op donderdag 29 december 2016 20:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh dat is fijn.. een massage zou ik ook wel waarderen. Ben een beetje stram in mijn spieren van al dat computeren...
Ik heb een fysio met extreem liberale openingstijden.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Das laat..fysio met happy ending ofzo?
bijna niets van Metallica kan beroerder zijn dan die S&M versie van Nothing else matters. Door die versie ben ik de normale ook minder gaan vinden.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:05 schreef Kyran het volgende:
Sad But True vind ik dan juist weer één van de minste van Metallica. Word er ook gek van dat ze het live blijven spelen.
Inderdaad, ik vind dit een stuk leuker dan de nieuwere nummersquote:Op donderdag 29 december 2016 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen zat er gewoon vaart in hun nummers, klonk Bono niet zo zeikerig
Heb je een U2-favoriet?quote:Op donderdag 29 december 2016 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen zat er gewoon vaart in hun nummers, klonk Bono niet zo zeikerig
oh dat is minder. sterktequote:Op donderdag 29 december 2016 20:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is puur voor m'n enkel helaas
Gelukkig ben ik wel al een weekje van de krukken af.
James met z'n hoge eindes van zinnen en 'yeeeaheeeaaahh'-gedoe....quote:Op donderdag 29 december 2016 20:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Metallica moet sowieso niet meer live optreden
Hoe moet je anders optreden ?quote:Op donderdag 29 december 2016 20:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zolang ik er niet naar hoef te kijken, vind ik het prima!quote:Op donderdag 29 december 2016 20:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee man! Die vind ik juist weer super goed. Wij verschillen duidelijk in smaakquote:Op donderdag 29 december 2016 20:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
bijna niets van Metallica kan beroerder zijn dan die S&M versie van Nothing else matters. Door die versie ben ik de normale ook minder gaan vinden.
dansend typen gaat zo beroerd.quote:
We waren het eerste land waar ze doorbraken. Zag ze toen op Pinkpopquote:
of het een of het anderquote:Op donderdag 29 december 2016 20:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
dansend typen gaat zo beroerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |