Is zie hetquote:

Permban uit de top 2000quote:Op donderdag 29 december 2016 19:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Don "niet zo" Clean
http://www.telegraaf.nl/p(...)is_een_tiran___.html

Daar komen we zo achter. Maw. Op tijd terug... UIteraard ben ik wel bekend met de band, alleen het nummer zegt me qua titel niksquote:Op donderdag 29 december 2016 19:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aangenaam verrast zult zijn door The Alan Parsons Project.

we hebben van de week al een keer een topic in 28 minuten gevuld...quote:

Knap.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
we hebben van de week al een keer een topic in 28 minuten gevuld...

Moet sneller kunnen!quote:Op donderdag 29 december 2016 19:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
we hebben van de week al een keer een topic in 28 minuten gevuld...

Nothing left to lose mag er inquote:Op donderdag 29 december 2016 19:48 schreef Szura het volgende:
Waarom staat Silence and I er niet in

dit vind ik de mooiste. Verreweg. Verder deel ik je mening.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Ei in the Sky doodsaai en Old and Wise kan me ook niet bekoren, maar deze (en Don't Answer Me) is mooi

moet geen moeten worden he?! dat was puur toeval dat het zo snel ging.quote:

omdat er te weinig op gestemd isquote:Op donderdag 29 december 2016 19:48 schreef Szura het volgende:
Waarom staat Silence and I er niet in

old & wise is het ultieme afscheidsliedjequote:Op donderdag 29 december 2016 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Ei in the Sky doodsaai en Old and Wise kan me ook niet bekoren, maar deze (en Don't Answer Me) is mooi

Vreselijke plaatquote:Op donderdag 29 december 2016 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Massive heeft mooier dan dit. Angel bijv

How to disappear completly vind ik treffender..quote:Op donderdag 29 december 2016 19:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
old & wise is het ultieme afscheidsliedje

Plots moet ik aan SCH denken.quote:

Mammagamma!quote:Op donderdag 29 december 2016 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

neeeeh...de laatste ronde van Hazesquote:Op donderdag 29 december 2016 19:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
old & wise is het ultieme afscheidsliedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |