Voor mij dit en ook All I Wanna do...quote:Op donderdag 29 december 2016 20:13 schreef Olga het volgende:
Mijn favoriete nummer van Heart naast Barracuda
quote:Op donderdag 29 december 2016 20:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mannen bij de vleet..voelen aan je reet...wel een beetje raar..vreemden in je schaamhaar..trillen tussen mn benen..tot t orgasme is verdwenen
Kan dat allemaal wel waarderen, maar meer hier en daar een nummer en niet complete albums en zou ook geen concerten bezoekenquote:Op donderdag 29 december 2016 20:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Van allen vind ik wel iets leuk, alhoewel... WT dan weer niet. Bij de anderen vermoed ik dat ik andere keuzes maak. Ik moet wel toegeven dat ik positief verrast ben door het laatste album van de Peppers. Echt heel tof!
Zelf ben ik meer van REM, Radiohead, Beatles, Stones, Bob Marley, Franz Ferdinand, enz.enz. heb een vrij brede smaak.
Magic Man is de mooiste!quote:Op donderdag 29 december 2016 20:13 schreef Olga het volgende:
Mijn favoriete nummer van Heart naast Barracuda
Ken je m niet? Die zongen we vroeger bij t uitgaan weleens als dit werd gedraaidquote:
Dank jequote:Op donderdag 29 december 2016 20:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had de topics bijgelezenJe kent ook best veel muziek, tof!
Ook een festivalganger net als deze oude man?quote:Op donderdag 29 december 2016 20:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kan dat allemaal wel waarderen, maar meer hier en daar een nummer en niet complete albums en zou ook geen concerten bezoekenZit toch meer in de rock/metal hoek, maar dan wel een beetje melodie erin houden (geen death, black etc.)
... maar kan ook heerlijk genieten van Abba of Doe MaarProdigy ook vaak gezien bijvoorbeeld.
Ze hadden het woord komt weg moeten laten, om tot een woordspeling te komenquote:Op donderdag 29 december 2016 20:14 schreef Symphonic het volgende:
http://www.noordhollandsd(...)ar-Alkmaar?lref=SL_4
Nee, echt nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ken je m niet? Die zongen we vroeger bij t uitgaan weleens als dit werd gedraaid
Daar zijn ze bij de Telegraaf beter in.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze hadden het woord komt weg moeten laten, om tot een woordspeling te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |