Moet je niet naar de snob 2000 luisteren?quote:Op donderdag 29 december 2016 20:09 schreef tong80 het volgende:
Dit haatte ik destijds als snob. Nu zing ik mee
quote:Op donderdag 29 december 2016 20:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
Liefde oh liefde waar was je toch al die tij-hij-hijd?!?!
nee....quote:Op donderdag 29 december 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Doe Maar, kan het ook slechte muziek maken?
Enige wat ik wel slecht vind live is dat Lars altijd speelt alsof hij de laatste trein moet halenquote:Op donderdag 29 december 2016 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ze slechts 1 keer live gezien, maar vind het videomateriaal wat ik zie en hoor echt niks. Hun albums worden wel weer steeds beter en strakker gelukkig
En nog altijd met die tong uit je mond? Die zal wel op je knieën hangen inmiddelsquote:
Kom er net vandaanquote:Op donderdag 29 december 2016 20:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Moet je niet naar de snob 2000 luisteren?
Dat zijn m'n tietenquote:Op donderdag 29 december 2016 20:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En nog altijd met die tong uit je mond? Die zal wel op je knieën hangen inmiddels
Van allen vind ik wel iets leuk, alhoewel... WT dan weer niet. Bij de anderen vermoed ik dat ik andere keuzes maak. Ik moet wel toegeven dat ik positief verrast ben door het laatste album van de Peppers. Echt heel tof!quote:Op donderdag 29 december 2016 20:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Metallica, Maiden, ACDC, Foos, Nightwish, Within Temptation, Muse, Peppers ...alles in die richting
quote:Op donderdag 29 december 2016 20:12 schreef Bos81 het volgende:
In de auto naar Texel en pa die dan op de meest valse tonen Oe lalalala meezingt![]()
Ik had echt 0,0 verwachtingen van The Getaway maar het is echt een heel goed album. Strak, lekkere nummers en Josh die zijn niveau hoger tilt.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Van allen vind ik wel iets leuk, alhoewel... WT dan weer niet. Bij de anderen vermoed ik dat ik andere keuzes maak. Ik moet wel toegeven dat ik positief verrast ben door het laatste album van de Peppers. Echt heel tof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |