Ow damn. Beterschap!quote:Op donderdag 29 december 2016 20:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is puur voor m'n enkel helaas
Gelukkig ben ik wel al een weekje van de krukken af.
Ik weet niet wanneer je voor het laatst geweest bent, maar ze zijn nog steeds kick-ass live ... Kom op zeg.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Metallica moet sowieso niet meer live optreden
quote:Op donderdag 29 december 2016 20:08 schreef Szura het volgende:
S&M is m'n favoriete Metallica-cd
Call of Ktulu daarop![]()
in elk geval wat betreft Foo Fighters en Metallica.quote:Op donderdag 29 december 2016 20:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee man! Die vind ik juist weer super goed. Wij verschillen duidelijk in smaak
Gloriaquote:
Aardbeiquote:Op donderdag 29 december 2016 20:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
in elk geval wat betreft Foo Fighters en Metallica.
Wat is verder je smaak?
jup, dit. Na Where the Streets Have No Name was dat voorbij..quote:Op donderdag 29 december 2016 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen zat er gewoon vaart in hun nummers, klonk Bono niet zo zeikerig
Dat vond ik ook altijd de beste, totdat ik Wiregenot ontdekte.quote:
Metallica, Maiden, ACDC, Foos, Nightwish, Within Temptation, Muse, Peppers ...alles in die richtingquote:Op donderdag 29 december 2016 20:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
in elk geval wat betreft Foo Fighters en Metallica.
Wat is verder je smaak?
Ik heb ze slechts 1 keer live gezien, maar vind het videomateriaal wat ik zie en hoor echt niks. Hun albums worden wel weer steeds beter en strakker gelukkigquote:Op donderdag 29 december 2016 20:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je voor het laatst geweest bent, maar ze zijn nog steeds kick-ass live ... Kom op zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |