Het schijnt dat ie geen baard heeftquote:Op donderdag 29 december 2016 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jongens, was er nu iets met die drummert?
ach van George zal ook nog wel wat uitkomen schat ik in.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:33 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die had dan ook nog een nieuw album uitgebracht, dat helpt ook wel denk ik.
Ik ben ook nog niet klaar voor de wijn hoor, eerst nog een koffiequote:Op donderdag 29 december 2016 19:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nog niet eens alcohol op. Net klaar met eten.
Zo eerst thee.
Aha, dat wist ik niet. Leuk feitje!quote:Op donderdag 29 december 2016 19:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat ie Beard heet maar geen baard geeft als enige in de band?
man ik krijg een lange baard van die grappen die telkens herhaald wordenquote:Op donderdag 29 december 2016 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
De enige zonder baardquote:Op donderdag 29 december 2016 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet klaar voor de wijn hoor, eerst nog een koffie
Eigenlijk kunnen we gewoon alle posts van vorig jaar wel recyclenquote:Op donderdag 29 december 2016 19:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
man ik krijg een lange baard van die grappen die telkens herhaald worden
het belangrijkste is dat ie vermoedelijk wel wat liedjes erbij zou krijgen en hopelijk zit Praying for time daar ook bij.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
George zal ook wel wat plaatsen pakken, maar ik zie Careless Whisper niet ineens in de top 30 komen. Misschien plaats 200-300 ofzo.
Ho Ho Hoquote:Op donderdag 29 december 2016 19:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
man ik krijg een lange baard van die grappen die telkens herhaald worden
tegen die tijd is iedereen weer vergeten.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
George zal ook wel wat plaatsen pakken, maar ik zie Careless Whisper niet ineens in de top 30 komen. Misschien plaats 200-300 ofzo.
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:35 schreef Kyran het volgende:
ZZ Top(yes, even eigen foto pluggen, sowwieh, trots op deze
)
[ afbeelding ]
en 2 jaar geleden en 3 jaar geleden en 4 jaar geleden.....enz.quote:Op donderdag 29 december 2016 19:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Eigenlijk kunnen we gewoon alle posts van vorig jaar wel recyclen
Min of meer met je eensquote:Op donderdag 29 december 2016 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was een foutje van Bowie.
dat concert van Tina Turner waar dit gebeurde heb ik zooo vaak gezien. Dit was zo mooi. 💕💕💕quote:Op donderdag 29 december 2016 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was een foutje van Bowie.
zeg ga jij eens terug naar lapland!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |