gelukkig, dan blijven we mooi leven en kunnen we er volgend jaar weer over zeikenquote:Op donderdag 29 december 2016 18:26 schreef GGMM het volgende:
Zijn jullie ook van ontzettend grote losers die zich druk maken dat bepaalde nummers "onrealistisch" hoog staan?
Dat soort mensen zijn het afschieten niet waard.
*terug zaptquote:Op donderdag 29 december 2016 18:27 schreef Melleyn het volgende:
Wat een slettebakken staan er weer in het café
Trage verbinding hierquote:
Dat is het verhaal van deze top 2000...quote:Op donderdag 29 december 2016 18:28 schreef Isorden het volgende:
Veel te korte versie van American Pie
Ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken, maar ik ben op zich best een grote loser.quote:Op donderdag 29 december 2016 18:26 schreef GGMM het volgende:
Zijn jullie ook van ontzettend grote losers die zich druk maken dat bepaalde nummers "onrealistisch" hoog staan?
Dat soort mensen zijn het afschieten niet waard.
Dan ben je toch ook niet helemaal goed bij je paaseiquote:
I know, vraag me af hoe lang ze Telegraph Road makenquote:Op donderdag 29 december 2016 18:28 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is het verhaal van deze top 2000...
Ik omarm mijn loser-heidquote:Op donderdag 29 december 2016 18:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken, maar ik ben op zich best een grote loser.
Je zal maar vanuit Maastricht naar Hilversum afreizenquote:
Nee, alhoewel, die mensen denken....6u op de bank zitten met een laptop om naar ons te kijken, hoe sneu is dat??!quote:Op donderdag 29 december 2016 18:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan ben je toch ook niet helemaal goed bij je paasei
Volgens mij zit die in een uur met Echoes, dus ze draaien 2 nummers.quote:Op donderdag 29 december 2016 18:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
I know, vraag me af hoe lang ze Telegraph Road maken
Mwah, heb mn TV achter me op NPO cultura staan, zit lekker te gamen op 1 scherm en op mn andere scherm hier rustig mee te lullenquote:Op donderdag 29 december 2016 18:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, alhoewel, die mensen denken....6u op de bank zitten met een laptop om naar ons te kijken, hoe sneu is dat??!
Of alleen Ruud de Wild laten draaien, zodat het niet zo gezellig wordtquote:Op donderdag 29 december 2016 18:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze het café volgend jaar wat groter maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |