Toen Tara Reid nog leuk wasquote:
quote:
Dat gaat toch over Star Wars, of vergis ik me nuquote:
Kloptquote:Op donderdag 29 december 2016 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat gaat toch over Star Wars, of vergis ik me nu
Hier totaal niet, al 2 jaar heel rustig.quote:Op donderdag 29 december 2016 18:25 schreef peaceman het volgende:
wordt hier aardig geknald in de buurt
ja de verkoop is nu echt begonnen he.......quote:Op donderdag 29 december 2016 18:25 schreef peaceman het volgende:
wordt hier aardig geknald in de buurt
quote:Op donderdag 29 december 2016 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat gaat toch over Star Wars, of vergis ik me nu
Ik heb een stuk of 10 nummers van de Stones die ik sinds dit jaar goed trekquote:Op donderdag 29 december 2016 18:26 schreef livelink het volgende:
Ik ben tijdens deze top2000 ineens fan van Barbra Streisand geworden
Het beste van Jar Jar is dat ie elke film minder in beeld kwamquote:Op donderdag 29 december 2016 18:26 schreef Uccie het volgende:
[..]die met die vreselijk JarJar Binks
Wat leuk jou hier te zienquote:Op donderdag 29 december 2016 18:26 schreef GGMM het volgende:
Zijn jullie ook van ontzettend grote losers die zich druk maken dat bepaalde nummers "onrealistisch" hoog staan?
Dat soort mensen zijn het afschieten niet waard.
En vooral dat hij ook steeds minder praatte.quote:Op donderdag 29 december 2016 18:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Het beste van Jar Jar is dat ie elke film minder in beeld kwam
Ja, gelukkig maar dan hoef ik me geen zorgen te maken over een eventuele afrekeningquote:Op donderdag 29 december 2016 18:26 schreef GGMM het volgende:
Zijn jullie ook van ontzettend grote losers die zich druk maken dat bepaalde nummers "onrealistisch" hoog staan?
definieer onrealistisch. Dat je manipulatie verwacht of dat je Nederland een smakeloos land vindt?quote:Op donderdag 29 december 2016 18:26 schreef GGMM het volgende:
Ja, zeker!quote:Op donderdag 29 december 2016 18:26 schreef GGMM het volgende:
Haterquote:Op donderdag 29 december 2016 18:27 schreef Melleyn het volgende:
Wat een slettebakken staan er weer in het café
Ja, 51 weken opgekropte frustratie om te ventileren.quote:Op donderdag 29 december 2016 18:26 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |