frank had wss gedronkenquote:Op donderdag 29 december 2016 17:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey, daar heb ik ooit nog eens een grap over gemaakt. Zelfs Frank kon er toen om lachen
Ik vertelde de grap net tegen een huisgenoot. Die kon er niet zo om lachen.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey, daar heb ik ooit nog eens een grap over gemaakt. Zelfs Frank kon er toen om lachen
Wat een verspilling eigenlijk.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Moet nog wat bij geloof ik.
Geen humor, dan krijg je dat he.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vertelde de grap net tegen een huisgenoot. Die kon er niet zo om lachen.
Ja wat was die grap ook alweer weet alleen nog dat het een kanjergoeie wasquote:Op donderdag 29 december 2016 17:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
je kunt wel zien dat ze ervaring hebben met pallets sorterenquote:Op donderdag 29 december 2016 17:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op donderdag 29 december 2016 17:57 schreef Amarantha het volgende:
Yeah zaterdag weer stamppot buffet.
Is dat Scheveningen? Hoeveel pallets al?quote:Op donderdag 29 december 2016 17:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist niet welke quiche ik ging eten. Toen zei hij: Dat is moeilijk quichen.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja wat was die grap ook alweer weet alleen nog dat het een kanjergoeie was
KLB / [KLB SC] wraak corn!quote:Op donderdag 29 december 2016 17:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja wat was die grap ook alweer weet alleen nog dat het een kanjergoeie was
Nee dat zijn dronebeelden van Duindorp.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is dat Scheveningen? Hoeveel pallets al?
tot ergens na de zomerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |