Wist ik alquote:Op donderdag 29 december 2016 17:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wij zijn echt soulmates volgens mij.
Nog nietquote:
Ja ik ook, brbquote:Op donderdag 29 december 2016 17:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oeh intens dit. Ff de spanning in mijn geslachtsdelen botvieren op Chai.
Rekening van ene Co. Nie normaal jonguh.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is ook echt een stoker ja die Haags.
Je wilt niet weten wat hij mij allemaal heeft ge-dm't over ons.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is ook echt een stoker ja die Haags.
Een paar dagen geleden zou ik jaloers zijn geweest, maar nu ze heult met de vijand hoeft het voor mij niet meer.quote:
We zijn allemaal heel erg benieuwd naar jouw brainfartsquote:Op donderdag 29 december 2016 17:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Boh nu wilde ik wat zeggen, maar gaat wel wat ver.
je staat te boek als een werkeloze alco pedo , dan kan niks toch meer te ver gaan?quote:Op donderdag 29 december 2016 17:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Boh nu wilde ik wat zeggen, maar gaat wel wat ver.
quote:Op donderdag 29 december 2016 17:21 schreef xcachet het volgende:
Een patatje met, een broodje kroket en appelmoes. Hmm.
Nou, ik denk niet dat Niels neger wil worden genoemd.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
je staat te boek als een werkeloze alco pedo , dan kan niks toch meer te ver gaan?
Als mensen dat maar genoeg de wereld ingooien is het ook waarheid natuurlijk.quote:Op donderdag 29 december 2016 17:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
je staat te boek als een werkeloze alco pedo , dan kan niks toch meer te ver gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |