Dat laat je Noel zeker doen.quote:Op donderdag 29 december 2016 16:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb daar echt nog nooit zelf wat besteld. Laat me.
Nice.quote:
Ja, niks te klagenquote:Op donderdag 29 december 2016 16:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gaat wel goed hè met jullie. Leuk.
Yes.quote:Op donderdag 29 december 2016 16:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gaat wel goed hè met jullie. Leuk.
ja ben maar palletsorteerder dat weet ik allemaal nietquote:Op donderdag 29 december 2016 16:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hun is een bezittelijk voornaamwoord.
quote:Op donderdag 29 december 2016 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja ben maar palletsorteerder dat weet ik allemaal niet
Voel je je nu stoer?quote:Op donderdag 29 december 2016 16:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zuigt ze goed? Of kan ik dat beter aan Tjacka vragen?
Waar zeik ikquote:Op donderdag 29 december 2016 16:53 schreef Mozy het volgende:
Onlogisch stop eens met zeiken ofzo. Doe dat ergens anders.
tijd voor een slotje op vbl en zijn users. sws voetbalfans zijn stomquote:Op donderdag 29 december 2016 16:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Joepie, en dan komt straks weer de hele vbl goegemeente krokodillentranen plengen om je ban.
Wat een volwassen lieverdjes zijn wij in KLB eigenlijk he?quote:Op donderdag 29 december 2016 16:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Joepie, en dan komt straks weer de hele vbl goegemeente krokodillentranen plengen om je ban.
Moet je ff vingeren? Dat reset je hersenen weleens.quote:Op donderdag 29 december 2016 16:57 schreef Chloroform het volgende:
Wat zitten jullie allemaal hypocriet te doen tegen onlogisch, walgelijke vertoning dit
Hoezo zou ik een ban krijgen wanneer ik enkel mijn mening ventileer en antwoord geef op een vraag.quote:Op donderdag 29 december 2016 16:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |