kwam er een vingerhoedje jus mee?quote:Op donderdag 29 december 2016 14:45 schreef Kurovski het volgende:
Vanmorgen een ongelukje gehad toen ik een scheet liet.
pep/4fquote:Op donderdag 29 december 2016 14:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja joh nee meen je. Wat voor
Vertel me meer.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:45 schreef Kurovski het volgende:
Vanmorgen een ongelukje gehad toen ik een scheet liet.
Pusfabriekje op m'n bips doet het ook wel aardig de laatste tijd.quote:Op donderdag 29 december 2016 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een goorlap ben je ook
Waarom dan niet nu al beginnen?quote:
De diepvries zit nog vol gehakt en bitterballenquote:Op donderdag 29 december 2016 14:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waarom dan niet nu al beginnen?
waarquote:Op donderdag 29 december 2016 14:55 schreef MAHL het volgende:
Net naar de kapper geweest
Kapster was best wel lekkerHelaas geen pronte tetjes die in je nek hangen als ze je knipt.
quote:Op donderdag 29 december 2016 14:52 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Hallo, je vriendin begint zomaar een nieuwe SC.
ben zelf meer van warm & moist tbhquote:Op donderdag 29 december 2016 15:33 schreef Chloroform het volgende:
Raken jullie ook zo opgewonden van dat koude natte weer
Vind moist echt zo'n lelijk woord hèquote:Op donderdag 29 december 2016 15:35 schreef Drug het volgende:
[..]
ben zelf meer van warm & moist tbh
niet lelijk maar viesquote:Op donderdag 29 december 2016 15:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind moist echt zo'n lelijk woord hè
Zal jou eens viesquote:
Alsof je in een klamme spons knijpt en er zo'n bedorven lucht vrijkomtquote:
wat te denken van goestingquote:Op donderdag 29 december 2016 15:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind moist echt zo'n lelijk woord hè
Goesting is mooi.quote:Op donderdag 29 december 2016 15:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat te denken van goesting
Hey qtquote:
En? Valt hij op puisterige dikzakken?quote:Op donderdag 29 december 2016 15:39 schreef Chloroform het volgende:
Ik was trouwens in de telefoonwinkel en godsamme die gozer was echt gvd lekker. En zo'n sexy lachje trouwens ook. Goddayum
Nee helaas, je bent niet zijn typequote:Op donderdag 29 december 2016 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
En? Valt hij op puisterige dikzakken?
dat moet je uitroeien?quote:Op donderdag 29 december 2016 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je weet wat ze zegen over onkruid
Dat je het moet verdelgen?quote:Op donderdag 29 december 2016 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je weet wat ze zegen over onkruid
Nee komt lekker over zo met die kut standaard PI van jequote:
quote:
Daar heb je kwalitatief goed spul voor nodig. Dat het jullie niet lukt geeft natuurlijk te denken over jullie kunnen.quote:
Ik denk dat een flesje HG wel voldoende isquote:Op donderdag 29 december 2016 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Daar heb je kwalitatief goed spul voor nodig. Dat het jullie niet lukt geeft natuurlijk te denken over jullie kunnen.
HoerenGel?quote:Op donderdag 29 december 2016 15:47 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik denk dat een flesje HG wel voldoende is
Matige diss van een matige user. Nextquote:
Zal je eens hard.quote:
vind wel dat jij een coole UI hebtquote:Op donderdag 29 december 2016 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Daar heb je kwalitatief goed spul voor nodig. Dat het jullie niet lukt geeft natuurlijk te denken over jullie kunnen.
Dat jij een nsbeer bent, dat weten we. Maar zijn al je maatjes ook van zulk bedenkelijk niveau?quote:Op donderdag 29 december 2016 15:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JONGENSSSSSSS, ZET ALLEMAAL TR!!!!!!
Hjb dit is gewoon voorspelquote:Op donderdag 29 december 2016 15:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
sfeer verzieken na net terug te zijn van een ban.
Reken maar van jazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op donderdag 29 december 2016 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat jij een nsbeer bent, dat weten we. Maar zijn al je maatjes ook van zulk bedenkelijk niveau?
Lekker kontlikken mien jongquote:Op donderdag 29 december 2016 15:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
vind wel dat jij een coole UI hebt
Snap opeens waarom ik zo wild word van hemquote:Op donderdag 29 december 2016 15:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
vind wel dat jij een coole UI hebt
het is je vergevenquote:Op donderdag 29 december 2016 15:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap opeens waarom ik zo wild word van hem
zei alleen maar dat ik zijn UI cool vind, jeetje zegquote:Op donderdag 29 december 2016 15:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
eerste wat ik dacht ja. Kruip nog dieper in z'n geïnfecteerde reet
Het is hullie tegen wulliequote:Op donderdag 29 december 2016 15:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
zei alleen maar dat ik zijn UI cool vind, jeetje zeg
Lekker hoorquote:Op donderdag 29 december 2016 15:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Zei dat ik moeilijk pep kon regelen atm, krijg ik pm van gtb![]()
wat een held
Junkquote:Op donderdag 29 december 2016 15:57 schreef NoelGallagher het volgende:
wat een held
Kruip anders nog dieper in z'n geïnfecteerde reetquote:Op donderdag 29 december 2016 15:57 schreef NoelGallagher het volgende:
wat een held
Eerste wat ik dacht jaquote:Op donderdag 29 december 2016 16:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Kruip anders nog dieper in z'n geïnfecteerde reet
hou je bek over bob johquote:Op donderdag 29 december 2016 16:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Kruip anders nog dieper in z'n geïnfecteerde reet
KOEKOEK.quote:Op donderdag 29 december 2016 16:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ga pep snuiven en pallets sorteren flikker
als het even kon maar helaas zit ik achter mijn bureau waar ik dus niet kan snuivenquote:Op donderdag 29 december 2016 16:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ga pep snuiven en pallets sorteren flikker
netjes netjes, ga ik ook proberen in 2017quote:Op donderdag 29 december 2016 16:05 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik ben al een half jaar clean
ff naar de wc danquote:Op donderdag 29 december 2016 16:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als het even kon maar helaas zit ik achter mijn bureau waar ik dus niet kan snuiven
iemand die snuift op de wc joh gek, lekker vanaf de wc brilquote:Op donderdag 29 december 2016 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waar zie je me voor aan joh gek
Wanneer is het weer steak and blowjobday?quote:Op donderdag 29 december 2016 16:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat was Myrr. En het is preggertittyday.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |