Ik prefereer beetpakbaar warm.quote:Op maandag 23 december 2019 23:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oliebollen zijn het lekkerst op het moment dat je net niet je moment verbrandt
Dat is hetzelfde tochquote:Op dinsdag 24 december 2019 15:37 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik prefereer beetpakbaar warm.
Wat een luxe! 😂quote:Op maandag 30 december 2019 11:08 schreef derLudolf het volgende:
Ik hoef geen frituur schoon te maken, heb een nieuwe pan gekocht.
Ik ook, meestal wordt het bij mij het volgende jaar. Maar nu dus niet.quote:Op maandag 30 december 2019 14:36 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb een aparte oliebollenpan, die gebruik ik alleen voor oliebollen dus![]()
Ik moet even kijken of ik die nog moet schoonmaken, soms doe ik het meteen de volgende dag, soms pas bij de volgende keer
Efficiënt!quote:Op maandag 30 december 2019 11:08 schreef derLudolf het volgende:
Ik hoef geen frituur schoon te maken, heb een nieuwe pan gekocht.
Ik moet hem toch nog schoonmakenquote:Op maandag 30 december 2019 15:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ook, meestal wordt het bij mij het volgende jaar. Maar nu dus niet.
Ik gebruik de frituurpan maar één keer per jaar.quote:Op maandag 30 december 2019 14:36 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb een aparte oliebollenpan, die gebruik ik alleen voor oliebollen dus![]()
Ik moet even kijken of ik die nog moet schoonmaken, soms doe ik het meteen de volgende dag, soms pas bij de volgende keer
Ik heb nog een patatpan en een snackpanquote:Op maandag 30 december 2019 16:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik gebruik de frituurpan maar één keer per jaar.
Ik heb dus ook een oliebollenpan
Ach ja dat gaat al.... > 70 jaar zo in de buurt.quote:Op maandag 30 december 2019 20:16 schreef Zilverberk het volgende:
Wat een militaire operaties allemaal bij jullie!
Ik bak morgen 25 bollen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |